Předvolební sliby - povolební chyby!

19. 02. 2011 13:29:37
Mám takový dojem, že poprvé ve svém životě budu v příštích volbách volit ČSSD. Ne, že bych byl socan, ale platit dluhy po dlouhým mejdanu všech politických stran, a že jsme jich tu měli, mě vážně nebaví! Kdo tady měl kecy, že daně zvyšovat nebude? Mám dojem, že to byla naše DRAHÁ vládní koalice. A jak to říkal už Janek Ledecký : "Sliby se maj plnit, nejen o vánocích!"

Použít na zaplácnutí schodku penzijního rozpočtu zvýšení sazeb DPH je sice pro vládu relativně velice jednoduché, ale naprosto to odporuje jejich předvolebním slibům. A co mě na tom vadí nejvíce, tak asi to, že se na tom opět podílel náš věčný vizionář Míra Kalousek. Myslím, že právě on přišel s tou skvělou myšlenkou na zvýšení daně u pohonných hmot. A výsledek? Ti, kteří to měli zatáhnout, tankují radši kdekoli v cizině, protože tady máme suveréně nejvyšší cenu PHM v evropě. Takže tohle p. Božskému nevyšlo. Tak vymyslel opět něco geniálního, co spasí naší republiku. No, nevidím to moc dobře. Obyčejní lidé prostě nebudou moci utrácet stejný prachy jako dnes, tudíž výsledek bude dle mého stejně mizivý, jako u zvýšené daně PHM. A co vymyslí všeználek Kalousek potom?

Na jednoduchou otázku, jednoduchá odpověď. Nemusí vymýšlet nic, protože na důchodech chybí nějakých 26 miliard a dle toho mudrce se dá vybrat až 58 miliard. Tak, sice nevěřím, že se tolik vybrat povede, ale kdyby ano, tak kde skončí ten rozdíl? Nechci si sám sobě odpovídat, ale začínám tušit.... Tohle není politika pravice, ale obyčejná šikana všech lidí v tomhle dinoparku!

Bohužel, už dávno jsem ztratil iluze o tom, že vláda se stará o prospěch naší země. Tak to prostě za těch více než 20 let nebylo a asi ani nebude. Jenom mě hrozně moc štve, že se na té komedii musím spolupodílet už jenom tím, že jsem občan tohohle Kocourkova!!!

Jak dlouho si ještě necháme plivat do ksichtu skupinou vyvolených? Kde je ta slibovaná prosperita a životní ůroveň? Dnes jsme na tom tak, že nám p. Bárta vzkázal, že jsme na čtvrtém místě co se obezity týká, tudíž jsou veškeré reformy pro naše obecné blaho! Tak tedy, my všichni se nebudeme mít špatně! My v podstatě budeme žít zdravě! Jak tohle může vůbec prezentovat ministr vlády? No, buď jsem ůplně blbej já, nebo někdo jinej. Sorry, ale tohle už je fakt mimo mísu!

Je to sice jenom můj osobní názor, ale tahle cesta nikam nevede. Možná právě i proto uvažuji o tom, že budu příště volit ČSSD. Nemám z toho velkou radost, ale "solidarita" současné koalice mě k tomu nutí. Nebo se pletu a třeba p. Oulický přišel ke "svému" majetku poctivou prací v montérkách? Já vím, on řekne, že je prostě nadprůměrně pracovitý a inteligentní. Inu a kdo tomu věří...

Oprabdu nechci být pesimista, ale zkuste mi schválně hodit něco pozitivního. Jak řekl klasik: "Pozitivní jsem pouze na test AIDS."

Autor: Roman Košťál | sobota 19.2.2011 13:29 | karma článku: 20.46 | přečteno: 1441x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 29.69 | Přečteno: 580 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 302 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 527 | Diskuse
Počet článků 316 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2414
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...