Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Milý Ježíšku, přines mi pravdu...

Řekni mi prosím, jestli jsem tak zlobil, že musím pod stromečkem koukat na něco, co si nepřeji. Řekni mi, zda je správné, že už ani ten stromek nemohu rozsvítit tak, jak bych si přál. Já vím, zlobil jsem...  Alláhu, sorry.

Slibuji ti, můj milý Ježíšku, že už budu hodný. Budu nadšeně mávat nad přílivem mohamedánů, budu kvitovat, že mají v mobilech fotky z poprav IS, budu se tvářit, že jde jen o jakési nedorozumnění... Nebude mi nikdy vadit, že pašují drogy v podrážkách bot a některé zbraně (zřejmě jen luk a šípy) pašují i skrze své děti. Přísahám, že když si to náhodou budu myslet, nafackuji si sám a sám se prásknu adminům, ať mi to bloknou. To přeci musí každý pochopit!

 Budu se snažit všechno kvitovat, být nadšený a vůbec mne nebudou zajímat fakta. Třeba, že Berlín nestíhá migranty přijímat? Že už samotné Německo chce hraniční stráž? Sprostá pomluva!!! Angela přeci všechny jasně vítá! Prostě, už nikdy si nenechám natlačit do hlavy nějaké hloupé a neověřené klíny.

 Budu neskonale spokojen, když naše vláda uvolní nějaký mega, na vylepšení stavu oněch nebohých uprchlíků. Vím, je to nevděčné. Zaslechl jsem šeptandu, že si nechali zaplatit za leteckou přepravu k nám, a pak prý frnkli.... Pomluvy.

 Ne! Už nikdy se nenechám oblbnout nějakými fakty! Už navždycky slibuji, milý Ježíšku, že budu věřit už jenom těm, co to se mnou myslí dobře. Byl jsem hlupák a měl jsem i nějaký názor. S tím končím...

 A když jsem tak hodný, milý Ježíšku, můžu se prosím pomodlit za multikulti? Mě by se bez toho asi blbě usínalo...

 

P.S.: Zdroje: Ježíšek a Magor...

 

Autor: Roman Košťál | čtvrtek 17.12.2015 19:45 | karma článku: 35,49 | přečteno: 842x
  • Další články autora

Roman Košťál

Přibývá nakažených... A Vojtěch má asi dovču

Divná doba... Nakažených je hafo, ale Vojtěchovi asi došly roušky, tak nějak zmizel. No, máme chytrou IQ karanténu, máme Prymulu a Maďara a hlavně virus vlastně už není... Jo, ještě bych zapoměl na tu tetu z Prahy.

15.8.2020 v 20:07 | Karma: 26,20 | Přečteno: 1005x | Diskuse| Společnost

Roman Košťál

Házet špínu na hasiče, je něco neskutečného...

Přijeli pomoct někomu a někam. Nikdy neví, co je čeká, ale jdou do toho. Já se jim klaním a děkuji, že jsou.

9.8.2020 v 19:26 | Karma: 40,26 | Přečteno: 1779x | Diskuse| Společnost

Roman Košťál

Hamáček v parku...

Pan Hamáček hájí otevření hobby kšeftů tím, že by se jinak lidé narvali do parků a bylo by to ještě horší. Tak nevím... Takovou pitomost jsem dlouho neslyšel. Bravo...

14.4.2020 v 14:14 | Karma: 25,80 | Přečteno: 865x | Diskuse| Společnost

Roman Košťál

Komunisti mají pořád jasno... Jo, oni podojí i kozla.

Komunisté mají vždycky své vidění světa. Je jim jedno, zda uškodí nebo pomohou. Soudruzi mají prostě nalajnovanou jedinou pravdu a ta je ta správná... Protože je jejich. A lidi? Těch je přeci hafo... (slušně řečeno)

2.4.2020 v 20:05 | Karma: 21,00 | Přečteno: 700x | Diskuse| Společnost

Roman Košťál

Osm hodin pro Kalouska...

Kam se hrabe Terminátor na Kalouska. Tenhle pán nám několik let dokazoval, jak se to má dělat, ale nemá dost. Dejte mu osm hodin a dá vám 40 miliard. Dejte mu ještě více času a dokáže nemožné.

25.3.2020 v 19:22 | Karma: 41,40 | Přečteno: 1790x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Polská romantika na palubě letadla. Pilot požádal letušku o ruku

24. dubna 2024  18:17

O pořádnou dávku romantiky se postaral polský pilot, který požádal o ruku svou přítelkyni letušku...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik