Roman Košťál

Uprchlíci přeci nekonají nic v rozporu se svou vírou...

24. 01. 2016 20:38:17
Tak proč a za co je chcete trestat? Chcete-li abychom byli vstřícní k současným migrantům, tak prosím je nutné respektovat i to, že v souladu se svou vírou konají a činí jenom to, co je jim vlastní...

Oni přeci vyrůstají na tom, že ženy jsou vlastně poloviční lidé, že zahubit nevěřícího psa je dobro a nutnost. Tak co a proč jim chcete zakazovat? Oni nejednají jinak, než tak, jak jsou vychováni. Chcete je asimilovat, chcete, aby žili naším evropským stylem? Proboha, jak? Divíte se, že následné generace, jenž jsou již evropským produktem, jsou schopni takových akcí jako ve Francii? Proč? Oni jenom nadále jsou muslimové, je celkem jedno, zda vyrostli na předměstí Damašku, nebo v Paříži. Jejich víra je to, co je směřuje někam. To není o tom, že někde žijí. Oni nějak žít chtějí. Jsou jenom dvě varianty. Buď jim dáte všechno na úkor jiných lidí, nebo jim řeknete, že ne... A když jim to NE řeknete, oni probudí tu svou víru. ONI přeci mají právo, ONI jsou ti praví, MY jsme jenom nevěřící psi.Takže je to buď a nebo...

Když poslouchám takové ty obecné kydy, že se dá dělat tohle nebo ono, musím se smát. To je asi tak relevantní jako odnaučit psa štěkat, nebo kočku mňoukat. Prostě blbost.

Jak říkal už Jára ... : "Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeme dělat." Mám dojem, že to celkem sedí...

Nějak jsem si už zvyknul, že jsem nazýván všelijak. Ovšem, já fakt nejsem ten, kdo někomu uřízne hlavu, znásilní, okrade, ublíží a to vše jenom proto, že je nějaká víra... Já mám dojem, že minimálně v určitém pohledu je víra něco jako prostředek k tomu, jak odůvodnit něco, co se asi ani okecat nedá. Jenže, někdo to tak holt chce vidět. To ale není argument k tomu, abychom akceptovali takový stav mysli. Naopak.

No, jenže pořád mi něco říká, že multikulti není jenom bláznivá myšlenka, ale dobrej kšeft...

Pěkný den. R.K.

Autor: Roman Košťál | karma: 41.97 | přečteno: 2294 ×
Poslední články autora