Slováci už po migrantech a převaděčích střílí...

 Slováci už nasadili tvrdý kurs vůči kriminálnímu chování tzv. migrantů a jejich převaděčů. Prostě zahájili doslova palbu po nelegálech. Naprosto to chápu a akceptuji.

 Co nechápu,jsou neskutečné kydy rádoby humanistů, že... Ono totiž žádné "že" neexistuje.Když někdo, kdokoli, porušuje platné zákony, tak musí naprosto jasně počítat s tím, že proti němu bude postupováno dle platného zákona a směrnic. Nelegální přistěhovalectví, či rádoby humanitární migrace, naprosto přesně zapadají do jednoduché rovnice: "Porušuješ zákon, přijde trest!"

 Naprosto nechápu různé "odborníky" jenž nám předhazují nějakou situaci někde. Někde, kde je normální řezat hlavy a ukamenovat kohokoliv? Někde, kde si jdou po krku naboženští magoři? Někde, kde křesťanství je vnímáno jenom a pouze jako zlo, jenž je třeba vymýtit? Někde, kde mají morálku a vnímání světa nastaveno tak, že JENOM ONI? Chce mi opravdu NĚKDO vnucovat názor, že jsem xenofob a rasista, když to vidím jinak?

 Bože můj... Už jenom tohle povzdechnutí je špatně podle mnoha těch "migrantů". Oni by raději slyšeli jiná sloa, jiné věty, prostě by raději chtěli, abychom tu ani nebyli. Stačilo by jim jenom jejich "Allah Akbar!".

 Nevím, jak to mají nastavené různé "neziskovky", já ale chci říkat svým dětem i vnoučatům, že tady jsem doma já. Vždycky jsem byl a budu. Ti, co to cítí tak, že bych se měl o svůj domov dělit, těm mohu pouze vzkázat: "Jste ostuda národa a přímou hrozbou !!!"

 Můžu cítit soucit, ale zrovna tak mohu cítit strach. Nechám to na lidech. Domů si rád vezmu psa nebo číču z útulku. Nikdy si tam ale nevezmu jedovatého hada. Prostě, neupírám mu právo na život, jenom bych se bál...

 A těm, co mi chtějí říkat, že ten had vlastně ani tak moc jedovatý není, prostě nevěřím. Určitě mají své důvody, proč snižovat onu dávku jedu, to jo... Důvod? Ehm....

 

 Pěkný den. R.K.

 

Autor: Roman Košťál | pondělí 9.5.2016 18:20 | karma článku: 44,60 | přečteno: 3674x
  • Další články autora

Roman Košťál

Hamáček v parku...

14.4.2020 v 14:14 | Karma: 25,80

Roman Košťál

Osm hodin pro Kalouska...

25.3.2020 v 19:22 | Karma: 41,40

Roman Košťál

Nadpis si doplňte sami...

24.2.2019 v 18:24 | Karma: 39,80

Roman Košťál

Jednu svíčku za mámu...

16.12.2018 v 20:50 | Karma: 39,71

Roman Košťál

Oni jsou migranti a "migranti"

4.10.2018 v 20:17 | Karma: 40,76

Roman Košťál

Neskutečná pitomost. A co dál?

18.9.2018 v 18:24 | Karma: 40,19
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik