Roman Košťál

Probudím se včera...

13. 11. 2016 19:40:56
Nějakou dobu jsem nepsal, jenom jsem poslouchal a užasle koukal. Nějak asi neumím tu realitu dát, protože když jsem tak zrekapituloval to, co se poslední dobou odehrává kolem nás, napadá mne jedinné... "Probudím se včera..."

Až si říkám : "Ty vole, štípni se!" Ne, nezdá se mi to. Pořád kolem nás krouží "spasitelé" jenž nám už od Listopadu 1989 stalé chtějí něco kázat. Pořád mají tu papulu prořízlou a ani přes tunu másla na hlavě nic neztrácejí ze své kadence. Pořád se cítí těmi, jenž nám všem chtějí určovat onu správnou cestu. A aby to tak vydrželo, stačili si za těch hafo let tak nějak vydláždit onu správnou cestu i svými správnými pravidly. Pravidly, která jsou ve své podstatě jenom nástrojem k tomu, jak nás v podstatě obejít. Jak zůstat u koryt i přesto, že je tam nikdo nechce, jak vydrbat s volebním systémem, jak udělat s lidí otroky.

Když si porovnám ony nesmrtelné frajery a jejich vize z minulosti, kdy pod rouškou demokracie (on tehdy nikdo vlastně ani nevěděl, co si má pod tím názvem představit) nám podsouvali vize, kterak dostihneme Německo, kterak nám všem nastane blahobyt na zemi, jak nám ona demokracie přinese jenom a pouze věci veskrze pozitivní... Bla, bla, bla... Všechno bylo zalité sluncem a věřili jsme i všem těm mašinfírům a Kalouskům a jiným chytrolínům a vychytralcům.

Střih... Probudil jsem se do reality. Blbý... Lidi nejdou ani k doktorovi, protože by je buď z práce vyhodili, nebo by si vydělali o tolik méně, že by byli tak nějak v .... Víte kde. Volby jsou jenom paskvilem nastaveným k tomu, aby se nic zasadního změnit ani nemohlo. Můžeme všichni přispět v Národní potravinové sbírce potřebným. Těm potřebným, které vychytralci z politických partají nazývají někdy zneužívačemi společnosti a někdy (když se to hodí) zase těmi potřebnými.

Je mi stydno, že je vůbec potřeba organizovat nějáké sbírky na něco, či někoho. Je mi stydno, že jsme nějak ve velké části usnuli a nechali prostor nikdy nespícím dobrákům. Vidím, kolik doslova kriminálních živlů otevřelo oči a stali se Blaedy - upíry, jenž mohou fungovat i ve dne. A oni sakra mohou!!!

Je vůbec paradox a hodně smutný, že máme premiéra, jenž by se měl dávno vrátit do hrobu. Jenže právě tihle zombíci jsou těmi, které tam neumíme vrátit. A tak nám vrchní zombáč odvolává jiného zombáče a ještě tomu říka "tranfůze krve". Ale proč ne? My už si vlastně stejně ani nemůžeme dovolit sednout si aspoň do čekárny...

Jdu si lehnout. Třeba usnu a bude se mi zdát, že jsme dohnali Německo, nebo aspoň že hajzlové jsou někde zalezlí a bojí se jít mezi lidi.... Mezi slušné lidi.

Dobrou noc. R.K.

Autor: Roman Košťál | karma: 31.85 | přečteno: 766 ×
Poslední články autora