Roman Košťál

Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x

Seznam rubrik

Roman Košťál

Rozkaz zněl jasně...

Zpravodajec Pohůnek říká, že je voják a jako takový o rozkazech nediskutuje, ale plní. Něco mi to připomnělo... Byl jsem taky voják, i když z donucení, ale pořád jsem si říkal, že rozum má přednost.

3.11.2013 v 19:16 | Karma: 17,89 | Přečteno: 1082x | Diskuse| Osobní

Roman Košťál

Něco je blbě II.

"Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí!"... No, možná někdy ano, ale občas si holt musí vytrpět třeba ránu mačetou po palici. Od vrahů k hrdinům aneb paradoxy pohledu na Mašíny. Dočká se "svatořečení" i norský magor?

19.8.2011 v 9:40 | Karma: 24,21 | Přečteno: 2104x | Diskuse| Společnost

Roman Košťál

Něco je blbě...

Snažím se být vždycky spíš optimista, ale když si tak trochu poskládám střípky poslední doby, tak je to čím dál těžší a těžší. Sranda se dá najít vždy a ve všem, ale někdy už to hraničí tak trochu s černým humorem. No, schválně...

4.8.2011 v 9:34 | Karma: 28,44 | Přečteno: 2028x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Reformy? Stačí jenom povyhazovat všechny Fejky!

Nejméně podporovaná vláda v historii se nás snaží přesvědčovat o nutnosti plošného zdražování všeho všem. Záměrně neuvádím slovo reforma, protože prachsprosté zdražování prostě reforma není.

29.6.2011 v 10:04 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1847x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Kalouskova seznamka

Pan ministr by se dle svých slov rád seznámil s někým z těch 10% co prý podporují současnou vládu a její "deformy". Tak tomu tedy nějak nerozumím. Podle mého názoru je musí všechny dávno znát! Stačí se jenom mrknout okolo sebe.

3.6.2011 v 11:39 | Karma: 18,71 | Přečteno: 1851x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Trafika - cesta z vládní krize?

Vláda, kterou si nepřeje dle posledního průzkumu 90% lidí, se snaží přežít za každou cenu. Co jí k tomu vede? Pohádka o silném mandátu od voličů už to asi nebude. Premiér taky zrovna nepůsobí jako Terminátor a tolik proklamovaný boj s korupcí? No...

2.6.2011 v 13:58 | Karma: 18,69 | Přečteno: 1691x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Paka z 90%

Nechci dělat chytrého, ale jen jsem se chtěl zeptat, jestli ještě nenastal čas pro naší současnou vládu, aby nám udělala pá, pá? Minimálně dle průzkumů dnes zveřejněných to tak vypadá...

2.6.2011 v 9:39 | Karma: 21,11 | Přečteno: 2117x | Diskuse| Miniblogy

Roman Košťál

Z pohádky, do pohádky

Dennodenně tady čtu, jak jsou lidi pořád víc a víc naštvaní, téměř na každého a na vše. Vláda straší lidi Řeckem, odbory zase straší vládu a přitom podle Kalouska všichni žijeme ve šťastné a bohaté zemi! A kdyby něco, tak se to hodí na VeVerky, ty jsou splachovací...

30.5.2011 v 11:02 | Karma: 21,96 | Přečteno: 1788x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Tak je to jasný, za všechno můžou Véčka!

Jestli bych měl věřit těm nekonečným blbostem, co se neustále vynořují o veverkách, tak je jasné, že za všechno zlo na celém světě můžou jedině oni. Kdoví, jestli Babák nesponzoroval i Bin Ládina. Dle novinářů se chystali asi vytunelovat minimálně celou Evropu.

18.5.2011 v 13:04 | Karma: 28,25 | Přečteno: 2211x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Super! Vondra už není pacoš - bude grilovačka!

Tak nám pana ministra nebudou operovat. Asi zjistili, že tu páteř vůbec nemá, tak co by se mu tam hrabali. Nakonec, účel světí prostředky. Pan ministr ProMoPro se vyhnul grilovačce od socanů a do termínu té další, už tahle koaliční žumpa může tak jako tak přetéct.

13.5.2011 v 11:22 | Karma: 16,88 | Přečteno: 1744x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Koaliční kočkopes ještě dejchá

A nebylo by lepší ho konečně dorazit? Proč tady má existovat něco, co stejně vůbec nefunguje? Tahle tzv. koalice dělá radost tak maximálně ČT24, které díky těm komikům stoupá sledovanost. A volič žasne...

12.5.2011 v 18:00 | Karma: 15,39 | Přečteno: 1852x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Silvestrovský TV program - Konečně užiteční politici!

Mám návrh, jak konečně smysluplně využít naše drahé politiky! Když už si ty komiky volíme a potažmo i platíme, tak ať z nich taky něco máme! Jakožto daňový a koncesionářský poplatník mám já i ostatní nezpochybnitelný nárok na jejich angažování v silvestrovském vysílání ČT. Dovoluji si tedy nastínit možný scénář.

29.4.2011 v 14:21 | Karma: 14,64 | Přečteno: 2318x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Předčasné volby? A koho bychom jako měli volit?

Modrý straky? Oranžády? Třešně? Nebo snad parašutistu a mystifikátora Kalouska? Dát ještě šanci veverkám? Nějak mám dojem, že tady je každá rada moc a moc drahá. Nebyly by to spíš vyhozený prachy?

14.4.2011 v 13:06 | Karma: 19,16 | Přečteno: 2089x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Nečasova předvolební síťovka a povolební kabaret

Tak jsem si vzpoměl, jak nám p.Nečas v rámci předvolební kampaně ukazoval svou plnou síťovku a zdůrazňoval nakolik je a bude plná za jeho vlády. No, mám dojem, že se u té síťovky kapánek vytáhly oka a vypadaly z ní všechny sliby a ambice. Ale zase na druhou stranu, takovej kabaret tady ještě asi nebyl!

7.4.2011 v 10:56 | Karma: 21,14 | Přečteno: 2389x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Kdo lže, ten krade. Kdo mystifikuje, tak co?

Nevím jak u vás, ale mě doma učili, že lhát se nemá. A taky se vždycky říkalo, že kdo lže, ten i krade. Tak nějak tedy nevím, co si mám myslet o p.Kalouskovi. Podle mě je mystifikace naprosto to samé, jako lež. Je to prostě NEPRAVDA! A navíc nepravda z úst někoho, kdo se léta vydával za křesťana. Bože, kam jsme to až došli...

11.3.2011 v 12:47 | Karma: 17,86 | Přečteno: 2151x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Výplach mozku

Pustím bednu a už to jede! Dle reklam zjišťuji, že je zázrak, že jsem ještě vůbec naživu. Tu někomu uniká moč, druhý si bez lepidla na zubní protézy nedovolí něco sníst, další má z toho co snědl sračku a ostatní si bez preparátů na kloubní výživu ani nedovolí vyjít na ulici. A když už tam jsou, tak jedině s tou spávnou vložkou či deodorantem.

3.3.2011 v 14:42 | Karma: 28,81 | Přečteno: 2964x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Věci (neveřejně) veřejné

Taky jste si všimli, jak se véčka začínají měnit v béčka? John bere prášky na tlak, Bárta je bez řidičáku, Dobeš na kapačkách, Huml čelí trestnímu stíhání a Jankovského zakázky začínají smrdět. Jo, politika to je věc!

2.3.2011 v 15:52 | Karma: 23,94 | Přečteno: 2420x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Politické bla, bla, bla...

Nedávno mi k mému článku v diskusi někdo napsal, že je to blábol. A já s ním naprosto souhlasím! Jak taky jinak můžu hodnotit bláboly našich politiků? Na rozdíl od nich, moje bláboly rozhodně nenapáchají takové škody, jako ty jejich. Argumenty o neznalosti hloubky problému mě více, či méně jsou šumák. Já se vyjadřuji pouze k tomu, co vyplývá z uvedených mouder a týká se nějakým způsobem i mě.

23.2.2011 v 12:47 | Karma: 20,33 | Přečteno: 1849x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Děkuji naší DRAHÉ vládě za zdravý životní styl!

Milá vládo, chtěl bych ti jménem všech prostých občanů této, v blahobytě se topící zemi, poděkovat za nezměrné úsilí všech členů vládního kabinetu o všeobecné blaho nás, prostých a blbých voličů. Po citlivém zvýšení DPH jen doufám, že příští zima nebude příliš dlouhá a krutá, abychom se mohli zdravě pást a užívat si tak konečně zdravý způsob života, jež jsi nám svým prozíravě moudrým rozhodnutím umožnila.

21.2.2011 v 12:46 | Karma: 31,48 | Přečteno: 3171x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Předvolební sliby - povolební chyby!

Mám takový dojem, že poprvé ve svém životě budu v příštích volbách volit ČSSD. Ne, že bych byl socan, ale platit dluhy po dlouhým mejdanu všech politických stran, a že jsme jich tu měli, mě vážně nebaví! Kdo tady měl kecy, že daně zvyšovat nebude? Mám dojem, že to byla naše DRAHÁ vládní koalice. A jak to říkal už Janek Ledecký : "Sliby se maj plnit, nejen o vánocích!"

19.2.2011 v 13:29 | Karma: 20,46 | Přečteno: 1441x | Diskuse| Ostatní