Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zapálila jsem svíčku a pustila si A já tě závidím. Poslední písničku, kterou tady zazpívala. A taky jsem si pustila pořady o ní a sní na ČT. Bylo a je s ní dobře.

0 0
možnosti
PV

Jezdila k nam kazdy rok jeste pred revoluci.Krasne zpivala a mela rada nasi slivovicu.No s Verou odeslo i me mladi.

0 0
možnosti
Foto

Romane, cítím to stejně a je mi smutno. Proto si už celý týden pouštím "Špinarku" co to jde a aspoň takto uctívám její památku a vzpomínku na fajn zpěvačku, dámu každým coulem. Loni nás na koncertě ve Svitavách zvedla ze židlí, tolik energie a elánu pohromadě jsem už dlouho nezažila. Vám díky za článek! R^V

4 0
možnosti
Foto

Moc nereaguji, ale teď musím... Nemám co bych řekl navíc, jenom jsem chtěl říct vám, že dík. RoK:-)

0 0
možnosti

Já jí zbožňovala...to byla zpěvačka, co si už dávno zasloužila nejednoho slavíka. O tom, jak moc byla populární svědčí koneckonců dnešní poslední rozloučení, kdo mohl se na něj dostavil, kdo nemohl, jistě si vzpomněl...Jistěže jsem dneska uronila slzu při vzpomínce na "Spinarku"! Bude mi chybět!

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS