Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte pravdu. Náhodou jsem šel kolem obrazovky, když se v Otázkách řešil Rath. To můj dávno ochablý zájem o tento pořad trochu oživilo. Myslel jsem si, že se dozvím od hlav pomazaných, jak to tedy je. Je zloděj nebo ne, nebo je to jen obdoba českého Jánošíka, který rozdával plnými hrstmi potřebným a jen občas mu zůstalo něco za nehty.

Tomu, co říkala paní Válková jsem fakt nerozuměl a poté, co se přidal její diskuzní soused jsem to vzdal. Ta debata mi připadala jako mířící do řad moudrých od těch přemoudřelých, kdy je možné říct, že když někdo krade, nemusí být ještě zloděj.

Paní Bradáčová bránila nárůst odposlechů, a teď jsem pochopil v čem je spor, že ti mimo zákon, díky elektronickým cestám, svojí činnost velmi sofistikovali a tomu je třeba čelit a třeba i nárůstem odposlechů.

Vám R^

0 0
možnosti
Foto

Vám se asi těžko něco vysvětluje. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik