Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Samozřejmě mě fascinuje ta netolerance a krvežíznivost muslimského davu. Větší nebezpečí vidím ale vtom, že nám někdo káže, tolerujte to, jeto jejich víra, je to jejich přesvědčení. Já bych je za spoluobčany, potažmo sousedy nechtěl.

4 0
možnosti
Foto

A jste si jistý, že nikdo z Vaších sousedů tuhle víru nevyznává?

0 2
možnosti

Pěkně napsáno. Fejeton, jak má být! :-)R^

2 0
možnosti

R63u29d39o79l17f 11K63o91n98c

3. 11. 2018 23:31

čo mi to len pripomína ????

Aha, situácia v židovskej krajine pred ukrižovaním Krista. Vraj DAV rozhodol.

1 0
možnosti

P60e71t45r 42T12o96m23e88k

3. 11. 2018 22:36

No a ty davy, které ji i soudce kteří ji osvobodili chtějí veřejně věšet jsou islamisté nebo to jsou jen muslimové? To je totiž důležité, protože sluníčka nám chtějí namluvit, že zlí jsou pouze islamisté.

9 0
možnosti
Foto

Já nejsem sluníčko...stejně nevim co to je ale tvrdím že muslim nerovná se automaticky vrah a terorista

1 0
možnosti
Foto

Fanatikové volají po lynči, když jim jejich víra zatemní rozum.

Ať již fanatikové náboženští, tak fanatikové političtí.

Ve středověku křesťané volali po upalování čarodějnic, ve třicátých letech nacisté po likvidaci židů, v padesátých letech komunisté po smrti Milady Horákové, nyní fanatičtí muslimové volají po smrti křesťanky, nebo demokratičtí fanatikové po lynči Zdeňka Ondráčka, pokud neodstoupí z funkce, do které byl demokraticky zvolený.

Takže, ta férovka v případě jakéhokoliv fanatismu nefunguje nikdy.

3 0
možnosti

U Ondráčka mi chybí sebereflexe - něco bylo špatně. Nejen plnil jsem rozkaz. Ale ani od Klause st. jsem nikdy neslyšel - to a to jsme mohli dělat jinak, lépe.

1 1
možnosti
Foto

Evidentní, že s mohamedány není možná žádná koexistence. A Mons. Halík si může mudrovat co chce.

14 0
možnosti
Foto

Jste nadan schopnostmi génia když už u děti poznáte že to budou nemakacenkove. A to i přesto že žádné děti dosud dovezeny nebyly a neni známo že vůbec jsou

0 10
možnosti
Foto

Co je geniální na dedukci, že pokud exituje dlouhé a dlouhé roky určitá skupina lidí, která až na výjimky parazituje na většinové společnosti, že i děti narozené v této skupině budou, až na výjimky, parazitovat rovněž,

8 1
možnosti

Absolutne ! Taky mi to hlava nebere, hlavne ten arogantni omlouvacny postoj stran a vlad v Evrope.

11 0
možnosti
Foto

Tak to jsme dva... Pěkný večer.

3 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik