Roman Košťál

Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x

Seznam rubrik

Roman Košťál

Policejní akademie, aneb za vše může John?

Tak jestli jsou jediné argumenty pro petici na odvolání p. Johna ty, které jsem slyšel ve včerejším Hyde Parku, tak musím říct, že si naopak přeji, aby tam současný ministr vydržel co možná nejdéle. Odpovědi předsedy nezávislých odborů PČR p. Štepánka mě pouze utvrdily v tom, že John má vlastně pravdu. Namítat, že třeba mladí policisté přijdou díky ůsporám o 6 000,- a přitom chudáci musí platit hypotéku na bydlení je pro mě ůsměvné. Ne, že bych jim nepřál vyšší platy, ale proč by měli být vyjímkou zrovna policajti? Copak jiní mladí lidé nemají stejné problémy a při tom nižší plat? Že nasazují život při výkonu svého povolání není až tak ůplně ready. Jezdit v autě a chytat po zavolání ochranky zlodějíčky v hypermarketech pro mě není až tak kdovíjaké hrdinství. Nechci to všeobecně zlehčovat, vím, že je spousta i opravdu nebezpečných situací, do kterých se i řadoví policajti dostanou, ale přeci jen... Když i p. Štepánek připustí, že jít po velkých rybách nemá smysl, protože oni na to mají a prostě si tu beztrestnost zaplatí, tak to sorry! To je podle mě jasně plusový bod pro p. Johna, který právě po těch velkých rybách chce jít. Nechci policajty v autech, ale mezi lidmi! Pakliže je to pro ně problém, tak by neměli vyzývat k odchodu ministra, který asi jako první po revoluci, prostě chce na prvním místě výsledky a ne výplaty, ale sebe! Tohle povolání by nemělo být vykonávané v první řadě kvůli penězům!

16.2.2011 v 9:31 | Karma: 25,08 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Zdravotní a sociální výpalné. A co za ně?

Stačilo by teď napsat NIC a mohl bych klidně skončit. Hlava mi už nějak nechce brát, kam směřuje vývoj poslední doby. Platím si zdravotní a sociální pojištění, ale jak to tak vypadá, je to celkem na nic. Až to se mnou praští, tak budu mít kliku, že mě bude vůbec kdo moci ošetřit a když se z toho náhodou proberu, tak to se mnou flákne podruhé, jakmile zjistím co mě to bude stát.

15.2.2011 v 10:16 | Karma: 28,11 | Přečteno: 3152x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Italská mafie? Trapní amatéři!

Že je italská mafie něco extra? Ale kdepak. Na naše kmotry prostě nemaj! Siciliáni můžou rudnout závistí a vztekem nad praktikami našich bossů. Tady už si bez kulicha neskočíte ani k doktorovi, který zrovna nepoděkoval a neodešel.

3.2.2011 v 12:43 | Karma: 23,82 | Přečteno: 1475x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Obětavost našich politiků!

Když vidím, jak se námi volení zástupci hrabou v té žumpě plné korupce a skandálů, jak obětavě pracují, aby nevyplavaly další a další kauzy, tak bych byl pro zvýšení jejich platů. Vždyť oni to dělají téměř nezištně! Pravda, nějaká ta kačka se občas ztratí, ale to se přeci v nějáké té "prádelně" vypere. Taky je třeba ocenit, kam až nás všechny, za těch více než 20let dovedli.

28.1.2011 v 9:11 | Karma: 21,81 | Přečteno: 1119x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Vnitřnosti z vnitra a koaliční Bermudský trjúhelník

Super prádelna, super kantýna! Provoz prádelny : 54 mil. ,nákup masa : 7,5 miliónu. Já už snad ani radši nechci vědět nic dalšího. Je fajn, že už víme, za kolik se hoši najedli a za kolik jim to v těch uniformách sekne, ale není to trošičku drahá sranda?

20.1.2011 v 13:00 | Karma: 20,58 | Přečteno: 1190x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Ať berou poslanci plat pouze za konstruktivní práci!

Mám návrh. Ať berou poslanci plat v plné výši pouze za konstruktivní práci. V případě obstrukcí a demagogických projevú by jim plat neběžel. Mám dojem, že by jim průměrný plat klesl hodně dolů a tím bychom zase nějakou tu kačku ušetřili.

16.1.2011 v 13:26 | Karma: 19,59 | Přečteno: 1121x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

O co vlastně komu jde v kauze ABL ?

Zjištění, že bezpečnostní a detektivní agentura někoho sleduje je teda děsný překvápko! Měla by snad radši prodávat zeleninu nebo prát prádlo? Asi sotva. Mě by spíš zajímalo proč se to všechno vyrojilo právě teď.

15.1.2011 v 14:02 | Karma: 30,77 | Přečteno: 1586x | Diskuse| Ostatní