Pracují prý pro lidi... Chce se mi blejt, velebnosti...

 To, co se dělo a děje v PS, to je něco, co už hraničí s mým chápáním. 200 borců se nám všem směje do ksichtu a ještě u toho mají plnou hubu keců o demokracii. Jenom pro pořádek, ti borci jsou námi voleni, jsou to ti frajeři, kteří se obětují pro nás...

 Možná jsem jenom hloupej Tonda, možná jenom naiva... Ano, je to možné. Ovšem, jestli mne naši páni politici mají za totálního blba, tak to fakt ne! To, co předvádí v posledních dnech, to už je za hranou všeho. Nejde o to, kdo má z těch osvícenců zrovna pravdu, jde o způsob, jakým se nám všem snaží namluvit, že bojují za nás... Je to jen hnusnej kšeft, politická parodie. Poslanecký slib má hodnotu použitého toaletního papíru, ale oni se u toho tváří, že se jedná o kosmetickou záležitost.

 Stydím se za tuhle partu renesančních politiků, pro které je jediná pravda ta, kterou jim ukáže předseda čehosi. Dřív to byli soudruzi někde z okresu a dnes jsou to vážení odborníci na všechno se vzděláním z Plzně. Ono nestačí, že svými moudrými pohledy na věc, posílají do nikam spoustu lidí. Ono nestačí, že už celkem nemalá část i jejich voličů skončila někde pod mostem s jejich požehnáním. Oni už jsou natolik nadlidé, že mají na háku i poslanecký slib!!! Jasně kámo, nějak to dáme...

 Je mi až fyzicky zle z lidí této kategorie. Nikdo mne už nepřesvědčí o tom, že tihle veksláci politické moci, jsou tady pro nás. To fakt ne.. Politici, jsou prý ve společenském vnímání veřejnosti na ůrovni uklizeček. Sorry, ale uklizečka je pro mne víc. Ona nás špíny zbavuje, oni ji vytváří...

 Vždycky někdo z politiků křičí, že je potřeba něco změnit. Proboha, co tady měníte posledních dvacet let? Je mi z toho zle a stydím ze za tu sebranku. Jinak to nazvat neumím... Omlouvám se, chtěl jsem říct, že soudruzi... tedy vlastně pánové, bojují za nás. Akorát to někdy může vypadat kapku  jinak. Ale milí spoluobčané, neutuchejte ve své aktivitě a volte jen nás! My tu špínu vymeteme... Vaši politici s.r.o.

 Jo, a kdyby to nevyšlo nějakých 20 - 30let, tak je to v poho... To víte, není to lehké. Ámen...

Pěkný den.

Autor: Roman Košťál | sobota 26.7.2014 20:22 | karma článku: 37,17 | přečteno: 2532x