Roman Košťál

Poselství, přání a projevy politiků... Ty kokso!

1. 01. 2015 19:53:01
Tak jsem tak nějak mimoděk zaznamenal různé vzkazy politiků nám, občanům Kocourkova. Jen jsem kroutil hlavou, jak nám to ti "zástupci lidu" dávají sežrat. Ale jo, za blbost se platí...

Ani to snad v zájmu duševního zdraví nechci nikterak moc rozebírat, ono totiž ani není co. Hloupé, stupidní, nicneříkající kydy, ve kterých si hladí vlastní ego tu tenhle, tu támhleten. Dohromady taková vekslácko- lobbisticky-populistická parta námi (bohužel) volených "demokratů."

Karel Kryl kdysi napsal písničku : "Bratříčku, zavírej vrátka." My, volové a zároveň voliči, jsme ona vrátka rozkopli dokořán a pustili jsme hejhuly k moci. A tak dnes můžeme už jen sledovat, nakolik jsme ta vrátka otevřeli. Lobbisté si nominují loutky, loutky lobbistům leští schody a my můžeme svobodně volit z party "vyvolených."

Čteme v médiích, která už beztak někdo z oněch zmíněných vlastní, že je nám vlastně pořád lépe, že někam směřujeme. Ano, s tím bych se dokázal ztotožnit a dokonce bych si troufnul přímo označit místo, kam směřujeme. Jen nechci být, narozdíl od vrcholných zástupců naší čiré demokracie, sprostý.

Nejsem ani z kavárny a ani z hospody. Jsem z ČR a neskutečně mě s... vadí ta arogance onoho molocha, řečeného STÁT, který se nám snaží vnutit pocit, že je tu pro nás. Proto přidává třeba úředníkům, těm arogantním a často zcela neschopným netáhlům (čest výjimkám), proto nabírá další úřednická netáhla, aby byl schopen monitorovat stav veřejných financí, rozuměj : Proč třeba Tonda z Horní Dolní nezaplatil za svoz předražených odpadků. Proč má támhleta babička třeba minipejska, jenž je v podstatě vlastně vlkodav a je nutné zaplatit výpalné... Je potřeba vybrat i superguru všech úředníků, tzv.: maximální netáhlo, jenž ani nemusí umět cizí jazyk.

No a když občan začíná být zmaten, zda stát slouží jemu, případně zda náhodou to není naopak, přijdou na řadu poselství, projevy a vzkazy... Mám celkem upřímně chuť řici, kam bych ony zmíněné bilanční průjmy zařadil.

Jak jsem se dočetl, tak tento rok není volební a jen budeme sledovat nějaké politické třenice. Celkem mě zaujalo ono konstatování faktu, že vlastně nelze dělat nic. Jen koukat a čekat... Na co? Ten absolusticky pojatý, všeobecný názor, že jsme jen stádo bez možnosti reagovat, mně osobně dost uráží.

Nebe je modrý, voda cáká. Voda, která hasí žízeň, najednou tě v rukách pálí... Něco je blbě.

Pěkný večer.

Autor: Roman Košťál | karma: 34.95 | přečteno: 1357 ×
Poslední články autora