Kterak Kočička s Babišem upekli blog... Iděs

Rozkaz zněl jasně... Muž s koženou brašnou nesmí projít ! Povedlo se. Neprojde nic, snad jen koblihy, nebo únik moči, či zvířátka na konec...

 Dal jsem tomu chvilku čas, aby si to sedlo. Abych si počkal, zda je to jen "nevyladěný paskvil." Není, je to cíleně řízená destrukce demokracie. Prostě : Pište si co chcete, stejně si to nestihne nikdo přečíst. Chcete diskutovat? Můžete, akorát je to trochu schované, aby to nebylo tak na očích... Nelíbí se vám něco? Soudruzi v SR to mají také tak. Proč není to, či ono? Protože...

 Protože jsme MY, majitel, rozhodli, že koblihy jsou drahé a tak vám musí stačit už jen drobky. Protože jsme MY, majitel rozhodli, že pravda je jen taková, kterou chceme slyšet MY. Nelíbí se vám to? No a co? MY jsme ti, kdo určují pravidla.

 ANO, bude líp... Už je, akorát my blbci, co tady nějáký ten pátek píšeme, jsme to ještě nepochopili. Ale i proto zde máme třeba pana Kočičku. Stačí si jen přečíst, jak se to všechno ladí, stačí si jen najít cestu. Nejlépe "Cestu ven."

 Zakončil bych to citátem : "Velebnosti, chce se mi blejt..."

Jo, ale ještě prý není zakázáno zpívat... Zatím.

  Vůbec mi nezáleží na nějaké karmě, ale vadí mi, když ze mne někdo dělá pitomce. Bohužel, mám pocit, že nyní jím jsem. Děkuji za tento paskvil, ale psát budu asi i dál, jen s vědomím, že skoro pro nikoho.

 Pěkný den.

Autor: Roman Košťál | neděle 22.2.2015 14:49 | karma článku: 36,60 | přečteno: 1288x