Roman Košťál

A on tuhle grotesku na iděs ještě někdo fakt čte ?

22. 02. 2015 19:52:27
Dnes jsem už napsal jeden názor na to, co si myslím o tom, jak se mi jeví "zmodernizovaný" blog. Nemohu použít výrazivo, jenž by bylo odpovídající situaci a stavu. Tak to musím ještě jednou zkusit nějak kultivovaně...

Co bych vlastně měl říkat ? Ono se stačí podívat na blog, jako takový. Stupidní články o ničem. Kde jsou blogeři, které jsem četl rád ? Proč nepíší, nebo si možná ani nestihnu všimnout, že píší ? Tohle má být něco nového, lepšího ?

Vidím jen snůšku nesmyslů, rádoby článků (nijak se nechci dotknout nikoho), ale to, na co jsem byl asi nejen já zvyklý, je pryč. Zůstala jen pachuť čehosi... Tohle rozhodně není a nemůže být krok dopředu. Tohle je krok o cca 25 let zpátky. Nestartoval jsem hned, dal jsem nějaký čas tomu, aby to sedlo. Jenže TOHLE si nesedne ani omylem ! Směr, kterým se nový blog vydal je cestou do věčných lovišť.

Omlouvám se těm, kteří "stihli" můj předchozí blog, ale ta zrůdnost, která je nám všem podsouvána jako novinka, mne opravdu děsí. Psal jsem, že asi budu psát dál. Musím se opravit... Na tuhle kašpařinu kašlu !!!

Třeba časem vychladnu, třeba se někomu začne zdát, že je to opravdu hloupé. Neříkám absolutní NE, jen říkám, že NE v této formě. Třeba se potkáme v lepších časech, ale v této konstalaci se odmítám podílet na šílenosti, důstojně nazvanou Blog idnes.

Možná by stálo za to, přejmenovat tuhle kašpařinu na "Babiš dnes." To potom jo... Mohli by tady psát třeba Komárek s Faltýnkem a asi by to mělo nějaký jasný cíl.

Pěkný večer a nashledanou v lepších časech. Váš R.K.

P.S.: Prosím všechny IT techniky zaměstnané pod Agrofertem (nebo jak se ta komedie jmenuje), aby neztráceli svůj čas trapnými příspěvky. Názory všech ostatních vítám.

Autor: Roman Košťál | karma: 36.83 | přečteno: 1711 ×
Poslední články autora