Pomáhat a chránit...

Heslo našich policistů. Chce se mi říct spíše... No, poliněčeho. Já vím, že po bitvě je každý generál, ale...

 On je asi velký rozdíl rozbít hubu člověku v poutech a postavit se něčemu, co smrdí... Naši policisté to zmáknou. Vím, že je čistě spekulativní říkat, jestli by někdo mohl... Ovšem, neumím si představit, že americkej polda se schová a bude čekat. To fakt ne...

Chtějí se nám všem vetřít do vědomí tím, že slouží nám. A komu vlastně? Obecním úřadům ve formě vybraných pokut? Jsou to loutky, ze kterých se Drsný Harry stane jen v případě, že blbě parkujete. Nechci je soudit, ale tohle nejsou ti, co nám mají pomáhat a chránit.

 Netvrdím, že by ti poldové, co přijeli pomáhat a chránit v tom Brodě něco zachránili. Ale jenom čekat? Můžu se jenom domýšlet a ptát se, co by, kdyby... Něco mi na tom ale vadí. Oni měli udělat cokoliv, ne jenom čekat! Oni tady jsou i proto, že to holt může někdy i bolet. Nejsou to taxikáři, oni si nemají vybírat klienty. Oni mají jednat !

 Přečetl jsem si rozhovor s šéfem Zlínské policie a jsem neskutečně naštvaný! Ten pán umí jenom tolik, co ministr vnitra. NIC ! Jen alibistické kecy. Ale prý už mají k dispozici výsledky pitev obětí... Nebudou zatím nic komentovat. No, nejsem žádný velký patolog, ale troufnu si tvrdit, že oběti nedostali infarkt a asi ani neumřeli na vysoký krevní tlak. Tohle je jenom další trapnost ze strany těch, co mají pomáhat a chránit.

 Píši to s vědomím, že jsem tomu dal čas a nechal to nějakou dobu žít. Vím, že je to těžké téma. Jen mi prostě vadí, že policajti jsou chlapi často jen tam, kde to nebolí. Takový cajty tady nechci. A ministr? Klasika ČSSD, slibem nezarmoutíš a okecat se dá všechno...

 Pomáhají a chrání... Koho a kdy, nechám na vás.

 S hlubokou úctou ke všem zbytečně zmařeným životům R.K.

Autor: Roman Košťál | sobota 28.2.2015 18:07 | karma článku: 41,67 | přečteno: 2283x