Roman Košťál

Když nemáte 7 litrů ročně, tak nepodnikejte...

22. 03. 2015 19:14:22
A když nemáte miliardy od státu, tak se na ty svý kuřata taky vykašlete ! Připadal jsem si jako v retru. V OVM seděli dva soudruzi a kázali nám, jak se dělá demokracie. Nevím proč, ale nějak jsem si vzpomněl na soudruha Jakeše a jeho památné vystoupení. Jenže, píše se rok 2015.

Milý pane Babiši. Ono to není o sedmičce, ale o daleko jiných cifrách a vy to moc dobře víte. Taky jsem podnikal a musel měsíčně solit za vše možné. Sociální, zdravotní, nájem, zaměstnanci a zase jejich sociální a zdravotní, dovolené zaměstnanců, energie...

Víte, buď jsem se blbě učil, nebo jsem neměl tu správnou průkazku, ale od státu jsem nedostal ani kačku. Můžete říct, že jste si celou firmu řídil bez jediné státní koruny? Nebo jedete na dotacích, které jsou samy o sobě tunelem jako kráva?

Chcete něco měnit a říkáte, že nejste politik. Možná ne, ale o to více jste dojičem toho, co vám ten postkomunistický stát nabízí. Namítnete mi, že čerpáte jen to, co lze a máte pravdu. Ovšem fakt, že různí vyžírkové podojí, není argument k tomu, abyste si otevíral hubu k těm, co se snaží živit sami. Bez otevřené dlaně politických šmejdů, bez křivých lobby, bez bývalých stranických funkcionářů, bez hnusu všeobecně.

Uráží mne, když se navážíte do těch, co dělají vše za své, bez státního všimného. Moc by mne zajímalo, jak dlouho by vaše firmy přežily bez dotací. Jste jenom ten, kdo využívá a zneužívá špatně nastavený systém. To není něco, co bychom měli glorifikovat, ale odsoudit.

I ta vaše předvolební kobliha je jen něco, co je dopředu spočítané a vykalkulované. Rozhodně to není něco, proč bych měl přijmout vaše trapné kecy. Dokáži si uvědomit fakt, že politika jako taková selhala. Ovšem, vámi nabízená alternativa je právě a jenom onou nabízenou koblihou. Možná se zdá být sladká, ale je to jenom chemie moci. Radši budu hladový, ale nechci se cpát vašimi produkty. Je mi z nich totiž šoufl. Tak, jako z toho blivajze, co nazýváte politikou.

Jedete na vlně naivních ovčanů a jste teď IN. Dovolte mi říct, že není každý člověk jenom obyčejný pako. Oni ty oči otevřou. A potom vám nepomůže ani Jágr v reklamě...

S pozdravem R.K.

Autor: Roman Košťál | karma: 41.13 | přečteno: 2197 ×
Poslední články autora