Pustil jsem si politiky LIVE v TV a je mi blbě....

Asi jsem masochista. Nějak mne napadlo, mrknout na naše politiky. Tak jsem zapnul bednu a spadla mi brada. Dámy a pánové, tihle to tady řídí...!

Nejdřív jsem juknul na Primu a její Duel. Poslouchal jsem chvilku pana Středulu a musím říct, že většího pitomce jsem od doby pana Falbra neslyšel. Něco tak trapného, hloupého a blbého jsem opravdu dlouho nebyl nucen vstřebat. Jestli je tenhle pán tím, koho chtějí mít odboráři ve svém čele, tak je mi jich líto. Poslouchat toho odborářského šikulu ještě chvilku, tak normálka zvedám kufr a odcházím.

 Potom jsem já vůl, přepnul na OVM. Musel jsem chvilku přemýšlet o tom, co nám chtěl sdělit pan Bělobrádek. Alibisticky okecal co šlo, v podstatě je mu jedno, jestli se děje něco nekalého, hlavně když je u toho. Jak nemusím Karla, tak aspoň říkal něco, co mělo hlavu a patu. Férově musím říct, že u mě bodoval. Na druhou stranu, je to asi hodně o tom, že je teď on i jeho pravice tak nějak mimo.

 A potom přišla třešnička na dortu. Krnáčová a Hudeček. Tak vám nějak nevím, kdo si z nás dělá větší zadel, nebo jestli to tihle srandisti myslí vážně. Hudeček umí pěkně povídat o tom, kterak všechno dělal dobře, ale nějak se to podělalo. A paní Krnáčová? Ta neumí ani pěkně povídat, ona v podstatě neumí vůbec nic, ale je asi z té spávné party lidí, co makají... Jo, teď jsem si vzpomněl... Ona mluví úplně stejně jako soudruh Husák. Takže, kvalifikace slušná.

 Normálka jsem se štípnul a ptal se sám sebe. "Ty vole, tihle jsou tady vedoucí... Těmhle máme říkat "ANO šéfe..."

 Policajti nás nechrání, pilota může dělat každý magor, Hanča a Tonča jsou doma, konvoj projíždí, a my všichni jsme GoGo.

 Možná je to tím posunem času, ale fakt je tohle dobrý?

 Pěkný den. R.K.

 

 

Autor: Roman Košťál | neděle 29.3.2015 16:02 | karma článku: 41,82 | přečteno: 2590x