Ti Amíci jsou tady pro nás a nemuseli by...

Nechtěl jsem to nějak pitvat. Nicméně, když jsem zaregistroval ty komunistické idioty, nedalo mi to. Jsem moc rád, že ti Amíci přijeli. Ať Ivan vidí, že kdyby si tady chtěl udělat zase na 20 let nějaký mejdlo, tak to půjde těžko...

Tihle kluci z USA se živí jako vojáci. Jejich práce je možná kapku zvláštní, nicméně oni to nedělají jenom pro žold. Mají prostě rádi svou vlajku s hvězdama a pruhy. Je to pro ně něco, za co dají i svůj život. Zprofanovaní komančové tohle nikdy nemohou pochopit. Oni sem nepřijeli na "zvací dopis", oni sem přijeli, aby ukázali, že jim na nás záleží.

 Nemuseli by, ale chtěli i nám všem dát najevo, že jsou tady i pro nás. Nejsou tady, aby zde dočasně sídlili 20 let. Jsou tady i proto, aby ukázali, že tady NIKDO nebude dělat zase nějakou párty. Já jsem moc rád, že přijeli a že nám ukázali svou sounáležitost v rámci NATO. Je mi trapně, že vůbec jsou nějací idioti, co to chtějí shazovat.

 Zeman se s nimi nesejde a je mi to fuk. Oni sem nepřijeli kvůli Zemanovi, ale kvůli nám. Jestli má někdo problém s tím, že tudy vůbec projíždí, tak je to problém hlavy a stranické knížky. Normální člověk musí být rád, že se námi vůbec někdo zabývá.

 Takže, já jsem rád, že tady ti Amíci jsou. Že Rusáci budou vědět, že tudy to tak nějak po jejich nepůjde. Moc rád... Narodil jsem se v červenci 1968 a v srpnu stál pod barákem, kde jsem kadil do plínek, ruský tank.... Má vůbec cenu se zabývat nějakýma magorama?

 Za sebe říkám: Hele, já jsem rád, že tady jste! A vítejte...

Autor: Roman Košťál | pondělí 30.3.2015 19:28 | karma článku: 37,62 | přečteno: 1125x