Pořád se někdo chce starat o naše životy. Běžte už konečně někam!

Poslouchal jsem ty dobráky u Vency Hlodavce. Chytrý jak rádio... Jen jsem se sám sebe zeptal, proč? Proč mají dojem, že bez nich všichni chcípneme? Já to fakt nevím a ani vědět nechci. Možná je to blbý, ale mám svůj rozum.

Hele lidi, fakt Vás nechci nijak unavovat svou jedinou pravdou. Jdu za chvilku koukat na formule. Jen jsem chtěl říct sám za sebe, že mne už neskutečně unavují Jánošíci, co si myslí, že konají pro nás nějaké dobro. Mají povědomí, že bez nich by to bylo tak nějak horší...

 Možná jsem vůl, ale pitomce prostě poznám. Nevím proč, ale za posledních cca 25 let jsem jich poznal už tolik, že mi je z toho zle. Pořád mají potřebu mi něco regulovat a nařizovat. Prý, že v mém zájmu... A tak mi v "mém zájmu" regulují všechno kolem. Už jsem jenom idiot, který musí platit jejich super nápady. V rámci jejich regulace už dotuji skoro všechno kolem nás a pořád jim to nestačí.

 Tak nějak mě ti regulovčíci moci nasr... naštvali. Ale vlastně jsem jenom chtěl říct, že jdu koukat na formule. Já vím, asi to není nějaký boj s idioty, ale je to má svobodná vůle bez nějaké regulace.

 Možná i ty formule jenom tak krouží, ale co vím jistě, můžu si vybrat. Buď koukat chci a budu nebo ne... O tom to je, o volbě možnosti. Prostě kámo, vyber si co chceš... A není taková volba fajn? Já bych celkem řekl, že jo... Třeba se pletu a jen blábolím, to je také možnost. Třeba je fajn, když Vám nějaký ouřada nařídí, že... Tak jo.

 Pěkný den. R.K.

Autor: Roman Košťál | neděle 7.6.2015 19:19 | karma článku: 38,88 | přečteno: 1697x