Chcete si vydělat 100 000Kč vlastně za nic?

Stačí si vybrat správné příjmení a být sprostý drzoun. Potom už stačí jenom zažalovat na údajnou újmu, ombudsmanka Vám to pochválí, kapku si ještě přiloží a love jsou na cestě. A to se vyplatí! No, nejděte do toho...

  Vůbec mi nějak hlava nevzala fakt, že se záležitost se záměrnou provokatérkou dostala až k soudu. Je zajímavé, že dle mého názoru, daleko závažnější kauzy končí bez výsledku, nebo čekají neuvěřitelnou dobu na řešení.  Vítejte v ČR...

 Tak jsem si v roce 1989 říkal, že čas sprostých a nechutných praktik je nadobro pryč. Že už nezažiji nějaké podpásovky a účelové kauzy. No, musím konstatovat, že jsem se hodně, ale hodně spletl. Nevím, ale mám dojem, že to začíná být už za hranou všeho. To, co se za poslední roky stává běžnou normou je už jenom buzerace a šikana ze strany rádoby demokretických orgánů.

 Když někoho označíte jako nepřízpusobivého, je to fajn. Když o někom řeknete, že je třeba Rumun, je to taky fajn. Nechcete si doma ubytovat Marťany a dáte si to do pomínek pro zájemce? OK, v poho. Nechcete, aby se u Vás ve Vašem bytě ubytoval E.T., protože má moc velkou hlavu? No problém... Jenom prosím, nesmíte nikdy jmenovat určité etnikum, to už je potom rasismus a může Vás to vyjít na nějakých 100 000 Kč.

 Nějak mám dojem, že toho, co ještě můžeme nějak ubývá. Zato ale toho, co musíme je čím dál více. Je potom ale otázkou, kde ještě je pomezí svobody a rozumu a kde už začíná netolerance, totálitní import hnusu toho, komu platíte za jeho služby... To nechám na Vás.

 Pěkný večer. R.K.

 

 

 

Autor: Roman Košťál | středa 24.6.2015 20:15 | karma článku: 37,76 | přečteno: 1092x