Pravda prý vítězí... Kdy?

Poislouchal jsem toho amatéra ve funkci ministra vnitra. Panečku, to bylo žrádlo... Vůl chce kázat a nemá o čem. Jenom drmolí něco, co mu nadiktovali... Vítejte v ČR.

Všichni jsme GoGo, jenom ministr je nějak lepší... Umí nám říct, že jsme pitomci a prostě o tom jernom nevíme.Jsme banda těch, co jenom kopou, zatímco pan ministr koná... Koná ve smyslu, že nás nechá ve sračkách, ale má to krásně odůvodněno.

 Přeci není důležité koho ani kdy, ale proč...Nevím, je mi z toho hějak šoufl. Mám věřit  a konat podle někoho, kdo je blb. Vytahaná kůže není argument, jenom nějaké trapné gesto.

Jasně, můžu si říct, že... Ale já nechci. Prostě mi přijde ubohé, blahořečit pitomost...

 Omlouvám se. Jestli to má někdo nastavené tak, že je to fajn, tak OK... Já to prostě neumím a umět ani nechci. Asi jsem vůl...

 Asi to není dlouhý, ale.... Já to nepsal o tom, že... Nechám to na Vás, ono to nějak dopadne.

Pěkný večer přeje R.K.

Autor: Roman Košťál | neděle 5.7.2015 19:50 | karma článku: 39,14 | přečteno: 1595x