Rozkradli to tady a ještě mají tu drzost?!

Jsem osobně zhnusen z toho, že mi ti, co rozkradli miliardy, chtějí kázat o morálce. Najednou je dost love na migranty, je dost love na policajty, jenž nám "pomáhají a chrání" a rádi nás obuškem nasměrují tím správným směrem...

V rámci EU rostou ploty na hranicích. V rámci EU se spousta zemí vyhraňuje vůči kobercovému náletu jakýchsi migrantů... Oficiálně se tomu říká: "Staví se bariéry." Když nepůjdu stavět bariéry, ale prostě vyjádřím nesouhlas s tím, jak se sem hrnou "doktoři a inženýři" z muslimských zemí, jsem xenofob!!! Když politici rozkradli co se dalo, jsou demokraté a já, vy, ty volič oné demokracie. Nějak nevím... Jsem prostě maximálně zhnusen formou kázání, co a jak mám dělat, co a proč je to pravé a správné. Káží nám to ti, co mají na hlavě tunu másla, ale pořád jsou v kursu, protože mají přeci onen voličský mandát...

 A tak nám tihle zprofanovaní "nadlidé" stále dokola ukazují nějaký směr a návod kudy z nudy. Je mi blbě při pomyšlení, že ze skutečného ohrožení naší země, mi má pomoci někdo, kdo je pro mne naprosto out. Je mi zle i z těch rádoby dobráků ze všech možných i nemožných organizací, zaštítěných pod hlavičkou jakési multi-kulti zbytečností.

 Evropa a vlastně i celý svět ve své době ustupovaly Hitlerovi. Taky se jenom nějak směrovalo a klidnilo. Taky se říkalo, že se jedná jen o jakousi hysterii. Jak to dopadlo, víme všichni... Zase budeme čekat a poslouchat zaprodance systému? Vekslák si Tuzex nezbourá a pitomec jenom těžko získá Nobelovu cenu. Nevěřil jsem a věřit nebudu, ani vekslákům a ani pitomcům...

 Evropa je ve skutečném ohrožení a jenom opravdu zainteresovaní pitomci to nevidí. Nejsem ten, kdo tímto nebezpečím straší každý den, ale na druhou stranu, když vidím onu neskutečnou politickou hloupost a naprostý amatérismus zainteresovaných, není mi moc dobře. Jenom čekám, že přijde někdo s tím, že těm "uprchlíkům" dáme kousek NAŠÍ země. Že jim dobrovolně vytvoříme (na radu těch zprofanovaných a nenažraných rádobypolitiků) nějaké novodobé Sudety. A to fakt nechci!

 Klobouk dolů před všemi, kdo vidí...

 Pěkný den. R.K.

Autor: Roman Košťál | středa 28.10.2015 19:58 | karma článku: 42,84 | přečteno: 2308x