Už mi to hlava nebere...

Demokracie je křehká... Konečně tomu termínu začínám rozumět. Máme prostě platit daně, držet hubu a krok. Demokraticky můžeme vítat uprchlíky, ale bacha na to, mít názor...

Nemohu říci, že jsem vždycky byl v souladu s panem Konvičkou. Že jsem vždy kvitoval jeho výroky na 100% , ale... V drtivé většině názorů stojím za ním, protože prostě říkal pravdu. Pakliže je dnes obviněn a bude se nějak zpovídat za svá slova, nemohu říci nic jiného, než to, že má mou podporu. Tady už ani nejde o to, zda někde něco natlačil někdy až moc za hranu, ale o to, že je pošlapána demokracie. A řekl bych, že dost hodně... Respektive, mám spíše dojem, že o demokracii se už vlastně ani nedá mluvit.

 Zmiňoval jsem to vícekrát, že muž s koženou brašnou prostě projít nesmí. Dneska tu koženou brašnu má pan Konvička a kdo zítra? A ono je fakt už dneska jedno, co v té kožené brašně vlastně nesete. Hlava mi to nějak nebere...

 V rámci demokracie máme milión povinností a právo držet hubu... Nejsem milionář, ale rád šáhnu do kapsy a sice to nebude moc, ale určitě se v rámci možností pokusím přispět na nějakou právní spásu pana Konvičky. To nebudou vyhozený prachy, ty půjdou na podporu zdravého rozumu a demokracie.

 Jo, vydržíme fakt hodně... Když uvážím, co je tady v té Banánovce vůbec možné, tak už ani nevím, zda se smát, nebo brečet...  Fakt to je Kocourkov. Zavřeme Konvičku, pošleme někam nějaký kvéry, sundáme pár RU letadel a potom si sedneme a budeme si hladit ego, že je to všechno OK.

 Nějak mi to hlava nebere, ale to už jsem zmínil... Normálka přeji na konci pěkný den, dneska ne. Vítejte v "nové demokracii Made in Czech republic bananas..."

 Mějte se. R.K.

 

Autor: Roman Košťál | úterý 24.11.2015 20:24 | karma článku: 41,37 | přečteno: 1367x
  • Další články autora

Roman Košťál

Hamáček v parku...

14.4.2020 v 14:14 | Karma: 25,80

Roman Košťál

Osm hodin pro Kalouska...

25.3.2020 v 19:22 | Karma: 41,40

Roman Košťál

Nadpis si doplňte sami...

24.2.2019 v 18:24 | Karma: 39,80

Roman Košťál

Jednu svíčku za mámu...

16.12.2018 v 20:50 | Karma: 39,71

Roman Košťál

Oni jsou migranti a "migranti"

4.10.2018 v 20:17 | Karma: 40,76

Roman Košťál

Neskutečná pitomost. A co dál?

18.9.2018 v 18:24 | Karma: 40,19
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik