Ale blbec jsem já...

Staví se ploty, lidé protestují a migranti se perou, ale blbec jsem já... I prezident to odmítá, ale blbec jsem já... Umírají lidé, ale blbec jsem já... Hele, už mne to nebaví!!!

 Političtí alibisté, v čele se soudruhem Sobotkou nás uklidňují, že se vlastně nic neděje. Ono ale jo!!! Odmítám sdílet postoj alibisty Sobotky a jeho boys. Napětí roste a ti jeho "umírnění" vystrkují drábky. Nechci a nebudu čekat, až mi nějaký ing, či mudr z imigrantské enklávy uřízne hlavu.

 Naprostý idiocismus a totálně amaterský přístup premiéra v kauze oněch imigrantů, to je něco, co už není otázkou nějakých voleb. Tohle je těžce za hranou Sobotkova sociálního státu. Už nejde o nějaké preference, začíná jít prostě o krk. Každý, kdo tvrdí něco jiného, je jenom zaslepený nemakačenko, jenž rád a dosyta využívá všech privilegií, jenž mu plynou z funkce.

 Prezident Zeman, dle mého, celkem oprávněně varuje, ale nikdo ho neposlouchá. Tedy, nikdo z těch, kdo by měl. Vlastní ego a malost jim nedovolí přiznat, že má vlastně pravdu. Je ovšem veřejným tajemstvím, že pitomce nikdy nepřesvědčíte, že je opravdu pitomcem...

 Nejsem a nebudu ovcí, jenom proto, že si nějaký jouda myslí, že jím budu na věčné časy. Teď už to ani není o tom, kdo a jak v příštích volbách. Tohle je už kapku i o tom, aby nějaké byly... Jasně, ne hned, ale...

 Nechtěl jsem vás zdržovat svými moudry, prostě jsem chtěl jenom důrazně varovat, že politika pštrosí hlavy, není fakt úplně dobrá. Tedy aspoň já mám ten dojem...

 Jasně, mohu se plést, ovšem, není mi 15 a kapku jsem už toho zažil...

 Pěkný den R.K.

Autor: Roman Košťál | neděle 29.11.2015 20:57 | karma článku: 42,37 | přečteno: 1910x
  • Další články autora

Roman Košťál

Hamáček v parku...

14.4.2020 v 14:14 | Karma: 25,80

Roman Košťál

Osm hodin pro Kalouska...

25.3.2020 v 19:22 | Karma: 41,40

Roman Košťál

Nadpis si doplňte sami...

24.2.2019 v 18:24 | Karma: 39,80

Roman Košťál

Jednu svíčku za mámu...

16.12.2018 v 20:50 | Karma: 39,71

Roman Košťál

Oni jsou migranti a "migranti"

4.10.2018 v 20:17 | Karma: 40,76

Roman Košťál

Neskutečná pitomost. A co dál?

18.9.2018 v 18:24 | Karma: 40,19
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik