Roman Košťál

Je mi z toho blbě...

6. 12. 2015 19:41:32
Poslouchal jsem dnes řadu politiků. Těch, co prý pracují pro nás... Je mi z nich blbě. Co říkat víc?

Imigranti nejsou problém, jenom jsme rasisiti a xenofobové. Zbrojní pas může mít kdokoliv, a Randsdorf prý jenom komunikoval. Je mi špatně z těch lidí, co nám chtějí kázat a říkat, jak a co...

Tady už snad ani nejde o to, koho jste volili. Tohle už je jenom taková křeč. Voliči nějak něco dali, výsledek? Trapné... Pak si čtu, že volby by vyhrál ten, či onen. Nikdo mi ale neřekne proč. Volit někoho jenom tak, nebo kvůli nějakému biankošeku, to je přeci kravina.

Nadáváme na všechno a všechny. OK, ale co s tím? Volit zase ty, na které budeme křičet, že takhle ne? Nevím, ale tudy cesta asi nevede. Bohužel máme jenom takové politiky, jaké si zasloužíme. Žijí mezi námi a mají z nás srandu. My jim platíme za to, že si z nás dělají často břundu.

Můžeme to nechat tak, a říkat, že je to normoš... MOŽNÁ ANO, ALE SORRY, Tohle nějak nedám... Jo, můžete mi říct, že jenom kecám. To asi jo... Když si ale všichni budeme říkat, že jenom kecáme, nezměníme vůbec nic... Nevím, jestli je teda lepší něco říkat. Pořád jsem naivka a věřím, že jo... Víte, slyšel jsem dnes hodně "moudrých" a výsledek je tristní. Možná to tak mám jenom já. V tom případě se omlouvám...

Pěkný den.

Autor: Roman Košťál | karma: 38.82 | přečteno: 2095 ×
Poslední články autora