Tohle už je fakt celkem síla! 2. část...

Napsal jsem včera článek a vlastně nejen včera. Byly staženy s odůvodněním, že... Že co? Nejsem nijak vztahovačný a nejde mi o to, abych měl své články někde, ale... Nejde o mě, jde o nás všechny.

 Je celkem jasné, že asi ani tohle tady moc dlouho nevydrží. Určitě mi nějaký admin vysvětlí, že jsem něco porušil. Jasně, muž s koženou brašnou prostě neprojde. Jen se musím na jednu stranu smát, ale na druhý pohled je to minimálně zarážející. Tohle není náhoda, tohle je cílené.

 Můžu se určitě v něčem mýlit, ale když jenom shrnu fakta z oficiálního článku a je mi to i tak houby platné...? Tak co ještě můžu psát a o čem? Jistě, je to i osobním přístupu určitého admina. Asi nejsou všichni stejní a rozhodně nechci říkat, že je to jenom a díky nim. Není...

 Vlastně o to je to horší, asi už nemají nějaký rozumný náhled, jenom povinnost, aby hájili tu jedinou a správnou pravdu. Demokracie sebou vždycky nesla diskusi, vždycky byly ty názory různé, ale mohly se říct, Teď nastává doba, kdy jsou nesouhlasné nebo opačné názory umlčovány. Nevím, jestli je to dobře, necítím se povolán k tomu, abych to soudil, ale...

 Nechám na laskavém posouzení vás, čtenářů nakolik jsem si něco vymyslel, nebo jsem prostě jenom čerpal z oficiálních zdrojů. Jak říkám, dlouho to tady asi nebude, ale prosím, napište. Rád se poučím...

 Pěkný večer. R.K.

Autor: Roman Košťál | pondělí 14.12.2015 20:03 | karma článku: 40,53 | přečteno: 2854x
  • Další články autora

Roman Košťál

Hamáček v parku...

14.4.2020 v 14:14 | Karma: 25,80

Roman Košťál

Osm hodin pro Kalouska...

25.3.2020 v 19:22 | Karma: 41,40

Roman Košťál

Nadpis si doplňte sami...

24.2.2019 v 18:24 | Karma: 39,80

Roman Košťál

Jednu svíčku za mámu...

16.12.2018 v 20:50 | Karma: 39,71

Roman Košťál

Oni jsou migranti a "migranti"

4.10.2018 v 20:17 | Karma: 40,76

Roman Košťál

Neskutečná pitomost. A co dál?

18.9.2018 v 18:24 | Karma: 40,19
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik