Nebuď blbej...

Chceš spravedlnost? Jseš nějakej jetej , ne? Chceš volat levněji, vypadni do Polska. Chceš kvalitní potraviny? Odstěhuj se do Německa. A vůbec, vypadni!!! Teda, po volbách...

 Občané, MY máme tu správnou vizi a pravdu. MY vám zajistíme senza budoucnost!. Jenom MY vám ukážeme cestu a pak už to bude jenom růžovka. Možná jsme cestou k té růžovce něco tak nějak odklonili, ale to jenom proto, že by to stejně bylo něco navíc. Něco, co by vám všem překáželo. Takže znovu, VOLTE NÁS!!!

 Nepsal jsem nějakou dobu, jenom žil realitou. Hele, nějak nemám ani já a ani lidi kolem tu průměrnou mzdu. Nevím, nekradem, možná i to je důvod. Poslouchal jsem ty kydy kolem imigrantů, pitomosti rádoby neziskových agentur o tom, že jsme jenom nějak jetý. Že je všechno jenom fajn a pitomci mého typu hledají nějaké zápory. Všechno je teda vlastně jenom dobrý a ti nebožtíci, co nějak dojeli na asi blbou náladu přistěhovaleckých "doktorů", to bylo dáno jakousi misí NAŠÍ nereality. Můžeme si za to sami...

 A když nemáme průměrnou mzdu, můžeme si za to taky sami. Když nemáme mobilní data na úrovni okolních zemí, opět jsme za tím MY. Potraviny jsou hnusný, protože NÁM tak chutnají...

 No, jenom koukám, jak jsme vlastně MY těmi hlupáky. A tak nám asi nezbývá, než znovu zvolit ty "správné". A už mne ani nějak nepřekvapilo, že mi jeden vitální důchodce sděli, že bude volit zase komunisty... Oni jediní, prý nekradou tolik, co zbytek elity.

 Je mi blbě, že jsem se toho dožil, ale nějak už mne to nepřekvapuje. Frajeři typu Sobotky a Kalouska, to jsou jistotou podpory pro ty, kdo chtějí něco někam vracet. Někam, kde nebylo sice nic, ale všichni měli jistotu té průměrné mzdy, za kterou jste nekoupili nic.

 Jo, taky jsem slyšel: "Nebuď blbej, vol je taky..." 

 

 Pěkný den. RoK

 

Autor: Roman Košťál | neděle 5.3.2017 21:57 | karma článku: 36,91 | přečteno: 1233x