Němci "prý "něčemu zabránili...

Němci nechali zavřené dva velké kšefty, že prý hrozilo nebezpečí. Neprokázalo se nic, ale oni mají dojem, že to mělo smysl... Nesmysl. Jenom ústup šmejdům a výhružkám.  

Když ustoupíte hnusu, je to blbě. Němci to udělali... Vzpomenu-li na zvací slova paní Merkelové, je to o to trapnější. Svou rádoby akcí jenom znejisťují všechny okolo. Dávají signál, že už jako ne... Že už to neumí, že už nevědí, že prostě jsou tak nějak mimo.

 Tohle není dobrý... Nestalo se nic, ale dalo to dost silný signál k tomu, aby si IS a jim podobní zamnuli rukama. A já si říkám, jestli takhle půjdeme dál, tak proč mi někdo říká, že se vlastně nic neděje???

 Ono se nic neděje a přitom se ustupuje eventuální hrozbě? Jaké a čí??? Kde jsou ti avizovaní doktoři ze Sýrie, kde jsou ti mírumilovní imigranti a proč se teda něco, někde zavírá v zemi, jenž tak ráda vítá uprchlíky?

 Jo, už slyším argumenty, že nejsou všichni stejní... Jistě, ale hrozba tam je! Můžu si říkat, že třeba osm z deseti jsou v poho, ale.... Mám je hladit po hlavě a čekat, kdy mi něco za zádama bouchne? A jestli jo, tak kdo za tohle ponese odpovědnost?

 Mám rád všechny lidi, ale když vidím něco černě a jinej týpek to má jako bílý... Nevím, buď jsme já nebo on barvoslepý, nebo jednoduše úplně jiný... Nevím, ale když mám osobně s někým problém, nepozvu si ho domů.

 Němci nechali zavřené dva kšefty a mají dojem, že vyhráli... Já našel minulý týden psa uvázaného ke značce. Byl opuštěnej a "hodný" lidi ho tam nechali. Ten pes mi byl vděčnej když jsem ho odvázal. Asi jsem mu nezachránil život, ale aspoň jsem kvůli němu nezakázal tu značku. Proč mám dojem, že zavírat cokoli kvůli zlu, je prostě blbý? Možná to tak vidím jenom já....

 

 Pěkný den. RoK

Autor: Roman Košťál | neděle 12.3.2017 20:05 | karma článku: 35,59 | přečteno: 1340x