"Jednoho dne se vrátíš..."

Je mi smutno... Nechtěl jsem nic psát, ale pak jsem si řekl, že nebudu nic psát, jenom poděkuji. Poděkuji už jenom tam někam nahoru, jedný skvělý a normální holce s krásným hlasem. Díky, že jste tu s námi byla !!!

Tahle holka se nepotřebovala pitvořit a klanět nějakému režimu. Jela si svou Javu 250 a byla v poho. Nežila ve světle reflektorů, ale žila... Žila tím, co je pro nás normál. Uměla se naštvat a řvát jako chlap, uměla ale odložit ten chraplák a bejt... Bejt pro nás. Citlivá baba, někdo, kdo má najednou blízko ke spoustě lidí. Tohle celebrity obvykle neumí. Asi i pro to nebyla paní Věra Špinarová obvyklou celebritou, ale o to více byla ta, co se "Jednoho dne vrátí..."

 Je mi smutno... Nejsou slova, která by mi nahradila něco, co už tady není. Jsou ale pořád slova, která nemusí nic nahrazovat. Řekla je jedna fajn holka... Asi bych je jenom trapně opakoval. A fakt to neumím dát tak, jako tahle velká dáma.

 Klobouk dolů a velký dík...

 S úctou RoK

Autor: Roman Košťál | sobota 1.4.2017 18:56 | karma článku: 34,17 | přečteno: 1111x