Už asi jenom slunce nelže...

Uvařil jsem si dobrej oběd, byl za fajn holkou, pohladil hezký kotě a drsnýho pesana. Prostě fajn den... Sluníčko svítí a hřeje. Nelže, buď svítí nebo ne. Jede férovku. Jo, a nebudu volit... Teda, jenom to sluníčko.

 Vařil jsem oběd a nějak jsem asi už ze zvyku měl puštěnou tu bednu, co za ní musím platit nějaký výpalný a ona mi pak 24 hodin lže. To by koukal i Jack Bauer ze seriálu "24 Hodin" přiblblé produkce USA, kterak správný agent přemůže celý svět a ukáže jedinou pravdu...

 No jo, ale asi tady je buď málo agentů, nebo naopak moc. Bauera jsem nezaslechnul, ale měl jsem tu čest poslechnout si u pana Moravce "hlavy pomazané", upřímně řečeno, spíše vymazané. Něco tam řešili, a je celkem šumák co. Já slyšel jenom: "Bla, bla, bla..." Možná to bylo tím, jak mi na plotně prskaly rybí prsty, možná jsem ale třeba jenom natolik hloupý, že ta správná pravda mne míjí a nerozumím ji. Ve své jednoduchosti jsem tam slyšel jenom prostě nějakou tetku, prý to byla ministryně, byl tam i frajer s funkcí jako hrom, ale s ničím jiným. Byla tam i paní Bradáčová a tam jsem kapku rozumu, ale taky beznaděje, zahlédnul a zaslechnul. Taková ta naše už asi klasická bramboračka... Nevyřeší se nic, ale o to ani snad nejde. Důležité jsou ty kydy, ta hra, že někdo něco za nás... Chce se mi říci s klasikem: "Nechte si své Kydy...", protože noci jsou zde chladné a dny nám dokáží zkazit paraziti, jenž sami sebe pasují do role metereologů slibujících modré nebe. Jenže jim nějak chybí ten správný culík a nevěřím jim jejich "slunce v duši..."

 A prolhaná ždímačka poplatků na mě vytáhla kalibry typu "Anglický Kocourkov" a náhle nalezení politických partnerů těch, co podělali všechno. A ve Francii nějak taky neřeší zrovna šampíčko a šneky, ale formují se k nějaké volbě čehosi. Něčeho, prý, nového. Snaží se vyhrabat ze špíny aspoň kousek pracího prášku. Zvací paní Merkel z toho už jenom kroutí hlavou a nechápe, kde udělali soudruzi z NDR chybu. Do toho ten Trumpeta a Emiráty...

 A obyčejný lidi chcípaj ve jménu jakési demokracie a pesudopravdy. Hajzlové nemají limity hnusu, kdežto rádoby "spasitelé všeho" nám káží své moudra, říkají kde jsou limity a hranice. Hranice čeho a koho???

 Venku je hezky a sluníčko svítí. Nechci mu kazit bohulibou činnost, jenž má smysl. Smysl pro nás všechny. A je jedno, jestli jsem modrej nebo žlutej... Venku je přes den světlo a v noci tma. Když svítí sluníčko, je fajn... Tomu se dá věřit. Jenom už by bylo fajn, kdyby lidi prokoukli, že svítí a hřeje slunce, ne sluníčkáři a hejno pitomců a vychytralých vysvětlovačů čehosi.

 Jo, a nebudu volit... Nic nového, není koho...

 

 Pěkný den. RoK

 

Autor: Roman Košťál | neděle 11.6.2017 20:03 | karma článku: 26,74 | přečteno: 673x
  • Další články autora

Roman Košťál

Hamáček v parku...

14.4.2020 v 14:14 | Karma: 25,80

Roman Košťál

Osm hodin pro Kalouska...

25.3.2020 v 19:22 | Karma: 41,40

Roman Košťál

Nadpis si doplňte sami...

24.2.2019 v 18:24 | Karma: 39,80

Roman Košťál

Jednu svíčku za mámu...

16.12.2018 v 20:50 | Karma: 39,71

Roman Košťál

Oni jsou migranti a "migranti"

4.10.2018 v 20:17 | Karma: 40,76

Roman Košťál

Neskutečná pitomost. A co dál?

18.9.2018 v 18:24 | Karma: 40,19
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik