Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J67i56ř62í 32Č31e76r43n86ý

27. 7. 2013 20:11

Teď se Zemanem přišla ta pravá parta mafiánů. Nečas a spol. byli jen slabý odvar toho co je nyní.

10 14
možnosti
MK

Takže trochu po pořádku. Za Zemana aféry. Zemanův kufřík, akce olovo, SevaPharma, Mostecká uhelná, dálnice D47 (aféry), Kavan, Gross, Šlouf, Kraus , Ivo Svoboda......(zázračně zbohatlí). Dohazování kšeftů kamarádům přes ministry jako Březina a intervence Zemana v případě podnikatele Jana Gottwalda

14 7
možnosti
Foto

Vyhranit se tak krásně jen na jednu stranu, to je fakt kumšt. Co třeba sundat růžové brýle a zkusit být objektivní? 23 let se tady dělá špinavá politika a podpis pod tím nesou rukou společnou Klaus a Zeman, tak prosím o trochu objektivity.

13 0
možnosti
AK

Pane Košťál, opět jste mne pobavil a musím s Vámi souhlasit. Karma a R^

13 4
možnosti
Foto

Jj, někteří mafiáni piští i radostí zejména ti za vlády pana Zemana, nepostižitelní.:-/

4 2
možnosti
RH

Mezi bandou mafiánů a vychlastanym mocichtivým egomaniakem si odmítám vybírat tu lepší stranu..

8 5
možnosti
TB

obecně vzato mne ani tak Zeman nevadí, a v té vládě je mně podezřelý hlavně Fischer, jak zázračně k penězům přišel, jestli se mu podaří nerozházet peníze svým kamarádům. To co totiž vyvedli s těma Západníma Čechama to bylo do nebe volající.

 Druhou osobou ke které mám výhrady, je pí Benešová. V září jde k soudu za urážku soudního dvora. Takže ji vlastně budou soudit její služebně "podřízení". Myslíte,že zachová si tvář a odsune se z pozice ministra, někdo v minulosti to totiž udělal, a v případě,že spor vyhraje tak se zase vrátí. No já bych spíše tipoval, že tam zůstane do konce. Počká si na výrok soudu, ostatně členové ČSSD to tak vždycky dělali. A to,že pozastavila nyní svoje členství nic neznamená

2 0
možnosti
Foto

Já vůbec nehodnotil a ani nehodnotím to, co je Rusnokova vláda.

1 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik