Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

M13a32r67e40k 22T15ů62m42a

12. 1. 2014 19:16

Také jsem to sledoval, nicméně musím říct, že ten kdoví jak buransky vtipnej hradní kořala ničím novým nepřekvapil. Chová se tak přes 20 let, chovat se tak ještě bude do konce života. Smutný je fakt, že tenhle člověk zastává úřad prezidenta.:-/ KarmaR^

4 7
možnosti
SH

Žádost byla advokátem odůvodněna tvrzením, že jde o nevyléčitelně nemocného. Podle lékařského posudku tomu tak není. Žádost tak byla odůvodněna lživě a pan prezident postupoval správně.

13 0
možnosti
Foto

Taky přeji hezký večer :) Všem, i těm, co volili jinak, než já :)

1 0
možnosti
MR

Neviděla jsem to v TV,tak nevím oč se jedná,můžete mi to,pane autore osvětlit?

1 0
možnosti
ZB

Teda Vy jste rozjel...;-)Budu se někdy muset na televizi podívat, abych byl v obraze o mohl napsat něco k věci do diskuze.Kdo je to Moravec?

1 0
možnosti
AJ

Dal by milost - ježiš, to by bylo blogů a článků- jak lže, že říkal, že je dávat nebude atd, atd

Nedá milost - zase špatně. Pisálkům se prostě nezavděčí nikdy...8-o

8 3
možnosti
MS

Odpustky,také souhlas.:-)[>-]

1 0
možnosti
MS

No tak Moravec si koledoval.Pěkně drzej fracek.:-)[>-]

5 1
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik