Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Upřímně, mám mezi "čtyřprocentními" hodně kamarádů. Sami si pochvalují, že dneska už je to v poho, už má problém jen blb. Sami se pochodu nezúčastňují, protože jim přijde trapné bojovat za něco co je vybojované. Podle nich je to jen obyčejný projev exhibicionismu. A navíc kamarád -číšník - přišel z práce a pronesl: Ode dneška nesnáším teplý, ty ho..a přijdou do restaurace a když si objednávají, tak mne plácají po zadku..... Zkuste to někdo "normální" udělat servírce, těžko vám projde vysvětlení, že jde o projev hrdosti na to, že objektem vaší sexuální orientace je opačné pohlaví.

33 0
možnosti
Foto

Plácl by jednou, pak by musel sundávat svou paži z točícího se větráku...;-D

3 0
možnosti
Foto

Já jim vcelku fandím......přiznám se, že osobně je sice moc nemusím, vztah k nim mám spíše odtažitý, ale přeju každému tu jeho svobodu. Tolerance je o tom, přát i tam, kde mi to osobně moc nesedí. Tolerovat jen to, co se mi líbí, není tolerance. Ničemu neškodí, tak je neřeším. Nevyhledávám, ale ani neřeším.

Být tou dobou v Práglu, jdu to klidně okouknout. Projde kolem průvod, zajásá, zapěje a finito. V čem je problém?

Ta hysterie kolem toho je až trapná. Chtěj průvod, maj průvod. Se nepos... uťápnutí moralisti.:-P;-)

9 18
možnosti
MN

Vypadá to, že o menšiny, ať už rasové, náboženské nebo sexuální je u nás dobře postaráno. Skáče kolem nich spousta neziskovek a můžou si dělat doslova co chtějí, všechno se jim toleruje.

Je čas, abychom si už konečně zvolili někoho, kdo se u nás začne takhle starat o většiny.

18 0
možnosti
VR

Hele, dřív za to byli perzekuováni, dokonce popravováni, museli to skrývat, což je dost nepříjemné. Tak so to zkrátka chtějí vynahradit. 

Většina z vás by na jejich místě udělala to samé.

5 9
možnosti
Foto

Jako děti co dostanou nový míč a musí se s ním předvádět.

1 0
možnosti
Foto

Naprosto střízlivý a věcný názor na věc. Souhlasím, karmuji a všem doporučuju přečíst... až se vrátí z toho slavnýho průvodu.

8 0
možnosti
LS

L29i40b91o25r 52S60y53n63e42k

17. 8. 2014 22:04

Romane, já jsem jen kuřák a souhlasím s tebou.

4 1
možnosti
JK

Neřekl bych. Pokud jsou vlohy k homosexualitě dědičné, ale projevují se pouze pokud třeba matka přijímá ve třetím měsíci těhotenství více isoleucinu než cysteinu.

Takový takový jedinec může podporovat svého heterosexuálního bratra se stejným neprojeveným genem - dělat na jeho gruntu, hlídat jeho děti, ...

To by mělo na fitness genu pozitivní vliv. Jedinec sice ostrouhá, ale kolik včel a mravenců je neplodných.

0 2
možnosti
JK

To měla být reakce na komentář pana Bicery:

"Homosexualita chápu jako duševní anomálii. Při početí se něco popletlo a výsledek je z reprodukčního hlediska neužitečný jedinec."

3 2
možnosti
Foto

pro mně, za mně, pokud se vám to líbí s vaší kozou, je to vaše věc, ale je nutné kvůli tomu pořídat průvod Prahou

10 0
možnosti
LN

--.souhlas....menšina jako taková mi nevadí...ale obdobně jako vy některé průvodní jevy nechápu....takže ..karma

28 1
možnosti
LW

L94e97o 87W38o55l68f

17. 8. 2014 20:46

Vám z toho průvodu asi nechutnal bůček, co?

10 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik