Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

koukám že někteří lidé toho Babiše zamontují i do receptu na palačinky ...

0 0
možnosti
MJ

No a dodateček malý.

Jaké jste profese?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Pane Jirásku, tahle taškařice nevznikala ze dne na den. Výsledek je pro mne naprostým fiaskem, jenž neokecá ani kobliha... Argumenty, že něco sedá? Jistě, proto jsem tomu dal pár dní. Neschopnost a úmysl z toho přímo řvou. Nejde o mou profesi, já opravdu nejsem placen za takové zmetky a myslím, že by mne za tenhle ksindl spíše vyhodili než omlouvali. Pěkný den.

4 0
možnosti
MJ

Hezký den.

Ale jděte pane blogere. 

No...aby jste poznal aspoň trochu blíže práci, kterou zde kritizujete ...zkuste si založit své www. Na internetu je zdarma plno pomocných prográmků, máte servery, kde si můžete založit své www zdarma a ještě s podporou tamnějších adminů.

Pak napište nový článek. Ano?

0 5
možnosti
MJ

Opravdu to udělejte. Tam se naučíte trochu základy programování v  primitivních , pro úplné laiky , jednoduchých pravidlech. Poznáte trochu práci s podpůrnými programy, prostě se z Vás stane "moderní člověk" trochu , opravdu jen trochu znalého dané problematiky.A pak napište článek nový. Ano?

0 1
možnosti
MK

Jen čekám, až to někdo z majitelů vyhodnotí: to bylo špatně a takto jsme to vylepšili, to a to jsme přidali a to a to jsme zrušili proto a proto. Slušnost by to velela. Za měsíc? Za dva? .....

2 0
možnosti
MK

P.S.

S tím psaním si to ještě rozmyslím; třeba taky jako měsíčník nebo ještě méně. A nebo mně ještě něčím překvapí. Ale jsou i jiná fóra.

Fakt je, že se mi tu po roce a po 100 článcích začínalo líbit a to bylo asi špatně. Pic, tu máš jednu , aby jsi se probral!

2 0
možnosti
Foto

Co dodat? R^

Až na tu úpravu, že.

2 0
možnosti
PK

P93a16v94e93l 94K86u26l41a

22. 2. 2015 15:25

Jediné, co zůstalo stejné, je cenzorské mazání. To jim jde jak zamlada, vlastně zastara :-)

5 0
možnosti
LN

..on se...zatím.....ještě někdo najde...kdo si to přečte....

1 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik