Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Forma nového blogu je pro mne naprosto nepřijatelná. Články jsou formátovány bez nejmenší znalosti typografie i normy ČSN 01 6910, která určuje pravidla pro tvorbou dokumentů. Sazba je krajně nehezká, obráží anglosaské normy.

Dokumenty nelze řádně strukturovat, což z nich vytváří jen beztvarou textovou hmotu, i z hlediska Search engine optimization nepoužitelnou.

Administrační rozhraní se primitivisovalo tak, aby s ním mohli pracovat opravdu naprostí laici. Ne náhodou je to podobné, jako s maturitami. 

Vinou zvětšení reklamní plochy je celý design rozříštěný.

Většina autorů, kteří dovedou pěkně psát a dbá na formu svého textu to vycítila a přestala (někteří definitivně, jiní dočasně) psát. Nechtějí si nechat kazit své články odpudivou prezentací.

Zbyli ti, kterým je to jedno, povětšinou autoři nezajímaví jak tematicky, tak obsahově. A pár skalních, kteří rezignovali.

Nevím, zda je to účel, nebo selhání.

13 0
možnosti
Foto

Dobrý večer. Mám neblahý pocit, že to není náhoda... A díky za názor.

3 0
možnosti
Foto

Četl jsem vysvětlení Pavla Kočičky k problémům s novou formou blogové části iDnes, ale při čtení ve mně vyvstával pocit čteného alibismu. 

Zavedení byl vejbuch a žádné vysvětlení to nemůže učesat. Mně na tom vadí podstatná záležitost: Myslel jsem, se se jedná o prostor pro blogery a čtenáře (když pominu reklamu). Jenže potřeby a návrhy blogerů i čtenářů jsou spíše opomíjeny a bagatelizovány, čímž je dáno, proč a k jakému účelu je tento prostor určen. Takže se buď smíříte s novým formátem (odráží i neblahou činnost adminů) nebo sem přestanete chodit - byť i jen na dobu, než vychladnete a vstřebáte to. :-)

8 1
možnosti
MJ

No..pane blogere ono asi opravdu bude lepší když skončíte. Nezlobte se, ale pana Babiše ještě do toho plést....Po Vás přijde jiný.....

Jinak opravdu nechápu o co Vám jde. Tak hodně štěstí v realitě.

1 3
možnosti
MK

Souhlasím s Vámi jen pokud jde o p.Babiše; myslím, že ten v tom prsty nemá; určitě na takové kraviny nemá čas. je zbytečné mu to házet na hlavu, dal bych mu tam jiné věci.

0 0
možnosti
JK

J97i50ř67í 90K42v36ě94š

22. 2. 2015 20:22

No já si na nový systém zvykl celkem snadno. I když nějaké výtky taky mám, tak myslím, že problém bude častěji mezi židlí a klávesnicí než v systému. Mimochodem když nemůžete najít své oblíbené autory - co zkusit rss? ;-)

1 1
možnosti
Foto

Božínku... Vy jste si nevšimnul, jak články rychle mizí? Jaké články se dostávají do výběru? Fakt je to OK? Nakolik jsou čtené? Není problém, najít autora, problém je v tom, že autor už vlastně píše do šuplíku, tak jak bylo zřejmě záměrem. Škoda slov... Pěkný večer.

4 2
možnosti
Foto

Nevím já zde zásadní problém v blozích nevidím. Možná je to i tím, že píši krátce. Spíš i to připadá, že část lidí se s novou formou zatím nesžila, ale předpokládám, že během pár týdnů se vše usadí a bude to OK.

PS. Rozhodně nejsem příznivcem ANOFERTU ani žádné jeho divize.

3 1
možnosti
DV

D86a22v58i24d 25V21l34k

22. 2. 2015 20:20

Promiňte ale trochu Vás nechápu. Každá takováhle změna je provázena zmatky a vychytáváním much a své názory zde můžete přece zveřejňovat dál. Váš článek se mi jeví zbytečně přepjatý a hysterický. Babiše taky nemusím, ale podezírat ho, že nechal změnit redakční systém aby Vás umlčel je trochu přehnané.

4 1
možnosti
MT

Autore, díky, rád jsem Vás četl ! Byl to asi záměr. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Snad Vás uvidím někde jinde !  Tady už je Babišovo a pravdu musíme hledat jinde.

0 0
možnosti
Foto

Díky... Tady už asi fakt ne. Leda by se někdo chytil za nos. Moc tomu nevěřím, ale jak jsem zmínil, kdyby se to hodilo do nějakého normálu, tak to nevylučuji. Pěkný den.

0 0
možnosti
MP

Tak tedy nevím, kritizujete obsah nebo formu? Za obsah snad Babišfert nemůže.

5 0
možnosti
Foto

Dobrý večer. Kritizuji to, že udělali z celkem kvalitní rubriky paskvil. Ovšem chápu, že některým se to může zdát jako skvělé...

0 1
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik