Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Autore, film jste neviděl, film ani nechcete vidět, ale přesto jste napsal vysoce hodnocený rasistický článek. Klobouk dolů,určitě budete mít úžasnou karmu. 8-oRv

1 1
možnosti
ML

M76a59r61t64i85n 48L28a90c66o

27. 2. 2015 23:03

Karma+, ale tých ííííčiek ;-(

0 0
možnosti
Foto

Mně ubývají íčka. Sice netuším, k čemu jsou dobrá, ale přece....

To mi je berou za články?

0 0
možnosti
JH

;-D skvěle, Romane! Film jsem zdarma shlédla na ČT2, je to bezkonkurenčně nejlepší umělecký snímek posledních let ;-). Jen chci podotknout, že sociální vyloučení, nemožnost získat práci, nedostatek financí, mizernou realitu všedních dní a beznaděj, pociťuje čím dále, tím více nás, gádžů. Za chvíli z téhle macešské a deprimující země, která si neváží slušných, poctivých a pracovitých lidi, budeme muset VEN všichni! Takže Romové budou mít volné pole působnosti, možnost ukázat své kvality a pracovní apetit, pak  budou mít filmaři teprve žně! To bude happyendů. Mimochodem, právě běží v TV reklama, že každé desáté české dítě trpí sociálním vyloučením a nemá obědy (viz http://www.obedyprodeti.cz).

2 0
možnosti
JO

Doufala jse, že ten hodnotný film bude mít vyšší návštěvnost. Pokud totiž konečně něco nevydělá obávám se, že na něj budou povinně nahnáni školáci. Což znamená, že tvůrci ze mě peníze za vstupné přece jen dostanou.

8 0
možnosti
MT

Karma a skvěle napsáno !  Ale tyto lidi, kteří to způsobili zvolíme znovu, že .

5 0
možnosti
AV

Karma.Ano tak jsme to bohužel dopracovali:-P

4 0
možnosti
TB

Taky jsem se zasmál, ale ono je to spíše smutné a k pláči, kam až to došlo. ;-(

4 0
možnosti
Foto

Velká karma, Romane. Zde to je stále větší Kocourkov. Nebo snad Romanistán?

2 0
možnosti
Foto

Hele Jirko bacha! Jsem Roman...;-D Ale dík.

2 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik