Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

NO JO .... Veleba - nevím,jestli vůbec stojí za komentářRv

1 1
možnosti
LS

U nás se nedivím ničemu, opravdu ne. Bylo jasné, že když se vyrojily červené karty (a přesto nebyl nikdo vyloučen), že se brzy objeví zelené karty (a nikdo nebude pojištěn :-)). Tyhle sranda demonstrace jsou k ničemu a nechápu, že někdo jede ztrácet čas a poslouchat ty plky, které jsou už 25 let omílány stále do kola a my stále dokola ryjeme rypákem zem.

To už je snad jenom pro úchyláky.

3 0
možnosti
PK

Už jen za ten titulek R^ ;-D

4 0
možnosti
KS

Tak nějak jste mne svým článkem zklamal.Obvykle Vám dávám karmu.Tentokrát bohužel ne.

4 0
možnosti
MK

Chtělo by se mi napsat- souhlas, karma, ale tentokrát mně něco vadí. Nevím o čem jste psal; o osobách, které se tam sešli, nebo o důvodech setkání. Osoby jsou celkem všeobecně známé, to je nošení dříví do lesa, ale o důvodech jste se zmínil jen okrajově. Dvouleté dílo presidenta si zasloužilo pár vět navíc a tendenčnost řady pořadů v ČT je akutně dosti závažná, než aby zůstala skoro nepovšimnuta.

Prostě dnes karmu ne.

6 3
možnosti
MK

Nevím, pane Polický, jestli mám být spokojen a nebo protestovat za ten mínus; asi už pro Vás jsem červený hadr a to občas potěší. Ale bez argumentů je to chudé.

0 0
možnosti
JP

Snaha MZ se přirovnávat k TGM je neuvěřitelná. Odvaha prosazovat pravdu a odvaha prosazovat sebe je do očí bijící rozdíl. Sebereflexe nulová.

5 2
možnosti
Foto

Miloš Zeman prosazuje zájmy ČR podobně jako TGM.

Dá se o obou prezidentech napsat, že jsou to vlastenci v dobrém slova smyslu.

Toto se například vůbec nedá napsat o prezidentském kandidátovi Karlu Schwarzenbergovi, který prosazuje pouze svoje zájmy a zájmy Washingtonu.

6 8
možnosti
Foto

Stačí si něco zjistit o panu Velebovi a je jasno.

6 2
možnosti
SN

:-)......Pane Závladský! BuĎte tak laskav a napište mi o něm něco negativního! MOC by mě to zajímalo. Roky dělal předsedu agrární komory, bil se vždycky za zemědělce, kteří po sameťáku neměli na růžích ustláno. Ten si jenom nemne bradu a nehledí do prázdna. Ten pracuje .  !!Rv!!

6 5
možnosti
Foto

Buditelů něúrekom. Těch i oněch;-D Aj na blogu:-P

1 0
možnosti
JT

Tak oni tam byli az z Kyjova? Opravdu? Ten Veleba se niceho nestiti.....

1 0
možnosti
Foto

Tk ohledně ČT má Veleba pravdu.

5 2
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik