Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vytáčí mne, že tohle živíme. Tolik plků na jedné pavlači jsem dlouho neslyšel a to Čt vybírala jen ty umírněné otázky.

4 0
možnosti

:-)  Sledoval jsem to. Byly za komunistů touto nepřizpůsobivou menšinou vybydlovány byty? Rozhodně se o tom nepsalo. Každý musel pracovat, někteří měli od 15 let vyřízené invalidní důchody. Fungovalo to ! R^

2 0
možnosti

:-)  Tentokrát s Vámi souhlasím ! POřad jsem sledoval a protože jsem pamětník a nebo se to neprobíralo, za komunistů určitě nedocházelo  

k takovému vybydlování bytů !  Každý cigán musel pracovat i když někteří měli vyřízené,(za peníze), invalidní důchody od 15 roků !  R^R^R^

2 0
možnosti

:-)  Omlouvám se! První příspěvek se dlouho neobjevil, myslel jsem, že nebyl propuštěn, napsal jsem druhý, jemněji. To zpoždění  bylo dost velké. !!

1 0
možnosti

P77e66t69r 27D17u85s

12. 3. 2015 1:22

S tím "blbcem" to je trefa do černého!R^

4 0
možnosti

Ano.

Opravdu to bylo neuvěřitelné žvanění mimoně.

4 0
možnosti

...taky jsem ho poslouchal..né poprvé a jenom jsem rostl a krevní tlak mi rostl;-D;-D;-€

5 0
možnosti

Také jsem při sledování pořadu rostl. Takhle musí umět mluvit farář. Romové by rádi pracovali.R^

11 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS