Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VA

;-) Svrab a neštovice  Nicméně trochu pozitivní pohled na svět by neškodil 

R^;-D

0 0
možnosti
MM

Ne že bych s Vámi v mnoha věcech nesouhlasil, ale mít Váš optimismus, tak ráno už ani nevstávám.

4 0
možnosti
MD

Tedy z vas hovori slusna 'deptka'. Na to zadna antidepresiva nezaberou, to si zada nejednu sklenicku dobre slivovice. Na druhou stranu to muze byt dobry navod, jak vyloudit z jinak neustupne zeny klice od 'sklipku'.

5 0
možnosti
ZJ

Teda --- pane autore ---- musím si dát panáka a velký pozor na překlepy,protože se JEŠTĚ TEĎ CHECHTÁM ;-DR^!Neviděl jsem nic,ale umím si to ŽIVĚ představit!

8 0
možnosti
Foto

Teda, já se obávám, že máte pravdu. Já to také neviděl, nemám toho již pomalu zapotřebí, znám ty politické výlevy již pomalu nazpaměť. Moc to ani nezatěžuje, tedy si to pamatovat, existují vlastně jen tři verze. Ano, možná, ne. Variace: Já dobrý oni špatní. Nechci se vytahovat, ale znám je již v mnoha jazycích. Ale zase žádná genialita. Je to jako s tím nápisem ve výtahu. Děti do 12 let nesmí jezdit bez doprovodu dospělých. To čtu tedy ve všech možných verzích.

2 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik