Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

.... R^ Jo - mně Standík taky NEBUDE vůbec scházet:-/.

0 0
možnosti
ZJ

Žil jsem ve městě, které v padesátých a šedesátých letech ovládalo několik radikálních komunistů. jejích nenávist k živnostníkům a církvím byla příkladná.

A když jeden z nich, předseda MNV těžce onemocněl, tak se začal modlit. To se již na něho vyprdli všichni soudruzi a proto prosil o návštěvu faráře. A ten byl nakonec jediný, kdo za ním docházel. Dlouze, ale pozdě se všem omlouval. Jako Gross.

6 0
možnosti
Foto

Romane, mám zapálenu pomyslnou svíci, a souhlasím  s Vámi, dělá se z toho trochu estráda. Přitom si myslím, že to pokání je dosti falešné.Nechci být zlý. Je to můj dojem. Prosím kdo má protiargument, ať mne přesvědčí.

7 1
možnosti
Foto

K41a47r96e43l 26R73a68d55a

19. 4. 2015 3:10

Pokání předpokládá, že viník odčiní způsobené zlo, tedy že třeba vrátí křišťálově nečistě získaný majetek. Pokud ne, nejedná se o pokání, ale o výmluvu.

7 0
možnosti
LN

...v principu souhlas...ale smrt v 45 letech je krutá...bez ohledu na to...a i když je pravda....že ani já ho nemohl ani cítit....ale naprosto odmítám urážky a kecy o nějakých božích mlýnech...a oceňuji...že k ničemu podobnému jste se nesnížil ani vy....

14 0
možnosti
AK

Cítím to podobně jako vy a ani mi to nepřipadá nevhodné, napsal jste to velmi kultivovaněR^

5 1
možnosti
Foto

Tak díky... R^ Měl jsem pocit, že jsem nikoho neurážel, jenom prostě shrnul nějaká fakta.

1 0
možnosti
Foto

No, když se mnou nesouhlasí Macek a Beáta, tak je vlastně vše OK. Díky soudruzi za vaší přízeň.

7 0
možnosti
DZ

Přesně, komunista Macek je dobrý ukazatel, zda jste se trefil.;-)

2 0
možnosti
Foto

I když je článek veden ve veskrze odmítavém tónu k zemřelému S. Grossovi jsem si jist, že mnozí se s tímto autorovým pojetím jistě ztotožní. Jak již kdosi podotkl smrt nikoho lepším neudělá.

4 1
možnosti
Foto

Od Vás pane Macku zcela jistě...

1 1
možnosti
BK

Sorry, ale pan Macek to vystihl přesně.

0 1
možnosti
BK

Naprostý souhlas.

1 4
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik