Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem takhle jednou volal pomoc pro muže, který se zhroutil na Hradčanském náměstí.

Byl to, podle mých tehdejších měřítek, starý muž a podpírali ho dva jeho kamarádi: "Vydrž, Franto, vydrž", ale nezdálo se, že by již přivolali pomoc.

A my šli na Vikárku a po cestě byl vchod do prezidentských komnat, kde stál policista, tehdy VB (Nebo voják ČSLA, to už vážně nevím).

A tak jsem mu sdělil, že na Hradčanském náměstí má starší muž zdravotní potíže a odkráčel. A jak jsme v té restauraci seděli, tak se přihnal onen příslušník a vymámil ze mě osobní data. Nevím, jestli ta indispozice toho muže byla natolik vážná...

Jo a teď mi dochází, že jsem také volal pomoc k jedné havarované paní v bezvědomí na silnici R10, která se v žigulíku napasovala do billboardu u Benátek nad Jizerou.

Ale ten první incident se odehrál ještě za Husáka a tak nevím, jestli se to počítá, protože to bych pak už byl Matka Tereza.

A taky jsem už psal, jak jsme jedno odpoledne nechali my, všichni kolemjdoucí, ležet ve vchodu do domu v Petrohradské ulici "opilého" muže, který tam ale během jedné hodiny "exnul".

Už pro něj nepřijela ani sanita, ale rovnou "černí havrani". No, tak to s tou mojí matkou Terezou nebude tak slavné.

Ale ještě si vzpomínám, jak jsem v té Petrohradské, v době velkého nedostatku telefonních linek pro jednu starou paní záchranku a také jsem ji kdysi volal jak pro sebe, tak pro kolegyni - pokaždé to byl "slepák", který jsem si já "sebediagnostikoval" pivem. Jde to výborně, pouze to už nemohu opakovat.

Takže, matka Tereza asi ne, ale mladá Tereza, která se rozhoduje pro životní dráhu určitě ano.

0 0
možnosti

úžasné a karma, pane autore. Mé kamarádce zemřela na ulici babička, zhroutila se v diabetickém koma. Všichni jí překračovali a nikdo jí nezavolal pomoc. Od té doby se vždy přiblížím a snažím se poznat, zda jde o alkohol či aceton. Už jsem takhle záchranku volala, když jsem měla podezření.:-)

0 0
možnosti
Foto

Karma.

Takhle zachránil život mladý muž (nikdy mu nepoděkuji, nevím komu), když se zhroutila s vážnou nemocí na ulici. Lidé ji obcházeli v domnění, že je opilá. Až tento jeden se k ní, bezmocné, sklonil...

0 0
možnosti
Foto

O tom to je... Pomoci, když je třeba. Nejsem Robin Hood, ale... Měli bychom zůstat lidmi. Pěkný večer.

2 0
možnosti

Děkuji Romane za čin, pochopil jsi zákon karmy a to se Ti sakra vrátí v dobrém. Jen tak dál. A ostatní snad budou jednat stejně. Co kdyby jsme příště takové činy i natočili a zveřejnily? Kdo se připojí? V

2 0
možnosti

Bohužel se někdy stane, že se člověku udělá zle a nezbude mu než se natáhnout aspoň na lavičku. Náš známý měl štěstí, že konečně šel člověk, který si všiml a zavolal sanitku. Zachránil mu život. Není to jediný případ, o kterém vím. S opravdovými bezdomovci moc zkušeností nemám a peníze už jim nedávám, jedině něco k jídlu.

0 0
možnosti

Autore, tak tentokrát karma. Máte srdce. R^R^

1 0
možnosti

A dal jste mu něco aspoň pro ty psy?

1 0
možnosti

Mnohokrat jsem videl lezet bezdomovce. Vzdy ze stejneho duvodu - alkohol. Mel bych se citit provinile?

0 0
možnosti

Hezký večer. Myslím že ano.Mamku porazilo auto a poranilo jí páteř. Po operaci trpěla bolestmi páteře . Vyhřezlávala ji plotýnka. Jednou se ji to stalo na chodníku.Bolest jako hrom , chtěla si sednout na lavičku, ale netrefila se a spadla vedle ní. Nemohla se zvednout. Šel kolem "člověk" a ona ho slyšela jak říká něco o ožralce tak brzy dopoledne. Prošlo dalších pár lidí. Až řidič kolem jedoucího auta zastavil a odvezl ji rovnou do nemocnice. 

Tím chci říci.....jak poznáte opilého? Nemusí být opilý, může mít takový výraz od bolesti....

Dnes již netrpí. Do života ji vrátili lékaři Vojenské nemocnice v Praze. Jsou pro nás Bohové....

1 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik