Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Líbí se mi vaše názory a rád jsem dal KARMU.

Jste dobrý tím, že to píšete nekonfliktně, ale podstatu vystihujete.

Já jsem takový výbušnější, tedy už moc ne, protože to bylo zbytečně ničení nervů, a proto jsem v  hodnocení radikálnější.

Smutný počátek byl, Příroděžel, už v bezzubém a všeobjímajícím OF, které usnadnilo Klausovi založit ODS, což byl začátek neštěstí této republiky, Samozřejmě do jedoucího vlaku korupce a rozkrádání s radostí naskočili i socani a tak to běží dál. Volby se nám nedaří, snad ani není šance na jiný výsledek, mezi volbami můžeme jen nevěřícně a naštvaně čumět na konání mocipánů, nadávat a (asi většinově) propadat skepsi.

Ano, máme tu parodii na demokracii, ale i na soudní systém a institut prezidenta.

Ale třeba bude někdy příště líp. :-)

8 1
možnosti
VK

Vymyslete něco lepšího než je ta demok... Fňukat umí každej a stává se to módou.

8 6
možnosti
VK

;-Dkoukám, že jsem dalším fňuknám načechral peříčka

1 0
možnosti
JC

Musej "vymýšlet" zákazy a příkazy aby se zdálo, že tam nejsou u toho koryta úplně na "výkal"

6 1
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik