Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P52a71v12e53l 48K25u50l15a

15. 12. 2015 8:38

To jsou paradoxy, po dlouhé době jsem s vámi v podstatě souhlasil, a oni to stáhnou ;-D

No vypadá to, že za chvíli budou nezávadné jen články o řepkobaronovi Babišovi :-)

2 1
možnosti
Foto

Máte mojí podporu. Minimálně v tom, že máte právo napsat co si myslíte, pokud to nekoliduje s literou zákona. Argumentace o tom, že majitel si může nastavit svá pravidla, je sice fakt, ale potom jde o soukromý klub.

2 0
možnosti
JB

Už je to tady!Zase;-€ De ja vu50 až 80.léta!RvRvRv

2 1
možnosti
MM

Prorokoval jsem Vám to, protože to, co se stalo, se dalo čekat. Dopadl jste jstejně, jako já. Blíží se doba, kdy budeme zrušeni zcela. Když jsem napsal blog, že je mi jedno, jakou má Andrej Babiš lustraci,pokud splní sliby, poděkoval mi. Nicméně, když jsem se jej již 5 x veřejně dotázal, proč jsem spolu s ostatními blokován a proíč je popírána svoboda slova, neodpověděl. Takže, vítejte v "klubu".

0 0
možnosti
Foto

Já jsem, Romane, takový nespolehlivý čtenář.

Mám dost práce, jezdím obden za maminkou a taky chodím do práce (ne)samozřejmě.

Ale asi se jedná o tento článek: Tohle už je fakt celkem síla! Prý uprchlíci....Ten Vám dali do soukroma?

Ale existuje a má jak skvělou karmu, tak čtenost: karma článku: 44.02 | přečteno 3616x.

Takže, snad je článek v soukromu, to nevím přesně, ale měl úžasnou odezvu.

Takže, pište dál

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Jirko... To není o tom, jak je čtenej nebo dobrej... Jde o to, že byl stažen. A důvod? Hele, vlastně ani nevím, prý jsem pracoval s jiným zdrojem... Respektive, si nebyl admin schopen a ani ochoten ověřit zdroj... Nevím, vadí mi to.

2 0
možnosti
DD

Zdravím, je to horší než se zdá. Celkem náhodou jsem přišel na to, že některé blogy jsou vyřazeny z vyhledávání. Jako IT pracovníkovi mně je jasné, že tohle není náhoda, ale úmysl.

Důkaz je následující : na stránce blogů zadejte do pole "Vyhledávání" frázi "Muslimská germánie" ... a zmáčkněte Hledej ... blog najde

Pak zadejte třeba "Platba džizji IS" - opět blog najde...

Ale zdáte-li k vyhledávání pravděpodobně ideologicky závadný blog, tak ten nenajdete - zkuste vyhledat "Kdo se v tom má vyznat" nebo "Nastal čas vyměnit premiéra" nebo "No tak řekněme skupina ORTEL" .... tady budete mít smůlu.

Z ideově správných blogu stačí zadat specifickou frázi nebo slovo ... a stejně to blog najde ... naproti tomu můžete zadat cokoliv z ideově nesprávných blogů ... a ty vám to prostě nenajde.

1 0
možnosti
Foto

Mně to při zadání "No tak řekněme skupina ORTEL" ten článek normálně našlo:

http://blog.idnes.cz/search?q=No+tak+%C5%99ekn%C4%9Bme+skupina+ORTEL&period=90

0 0
možnosti
PB

.... nebékat, hlavu vzhůru a příště to promakat !,- sdělujete svůj názor, postoj k jistému tématu, možete polemizovat, hrát si s tematem, vybrousit jej, vycelovat,- což znamená, že možete volit aj mezi různejma slohovejma útvarama ( úvaha, fejeton, kritická stať atd.) ..... zkrátka to tam liskejte dál !R^

0 0
možnosti
IM

Je to smutné. Je mi 60 ale, že se dožiju cenzury jako za komunistů, mě ani ve snu nenapadlo. Asi mají hodně strach. pište dál.

8 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za podporu...:-)

1 0
možnosti
DZ

Zdravím Romane, mohl byste stažený článek umístit někam na web a dát na to do diskuze odkaz?

0 0
možnosti
Foto

Jo, publikován byl i na Faktus. net

1 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik