Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jste trochu hysterik, viďte?:-)

2 8
možnosti
JH

A jak byste nazval sebe?:-)

3 0
možnosti
BL

I já jsem Vám včera psal a vyjádřil souhlas. Jestli je to odvaha? Nevím, myslím, že ne. Pokud by toto byla odvaha, co bychom museli projevit, až půjde fakt do tuhého. Respektive, jak bychom to nazývali.

Ale máte správný názor a je dobře, že ho sdělujete veřejně.

Víte, já už vůbec (asi 2 roky) nesleduji zprávy v TV .Vyznívají stejně, jako tady na idnes, i.e. jsou politicky korektní, cenzurované, okleštěné, překroucené atd.

Tady jsem ale rád,že když si zprávu přečtu, mohu se hned jít uklidnit do diskuze, nebo na blog, za lidmi, co smýšlí podobně,jako já.

Milí xenofobové, nacisti, extrémisti, rasisti, islamofobové, homofobové.. Mám vás rád, bez vás bych byl v prdeli a doufám, že nám to ještě chvíli vydrží..

P.S. Nepřekvapuje mě, že Vás stáhli, pište prosím dál, má to smyslR^!!

12 0
možnosti
Foto

Zase tak špatné to není. Dnes jsem napsal dost radikální názor na globální oteplování, který jde proti mainstreamu a nejenže vydržel, ale byl umístěn i na idnes.

0 0
možnosti
BL

Pane Bicero, oteplování ovšem nelze srovnávat s islámem. Respektive síla cenzury na téma klimatu bude o dost slabší, než na odpůrce vyznavačů pedofilního proroka.

Teda,pokus jste to vůbec myslel vážně...

4 0
možnosti
Foto

psal jste o tom co vám vyprávěl policista. Ani jste nešel do nějakých podrobností jen jste vyjádřil názor, který jste si na to udělal. Od toho by blogy být měly. Za časů M. J. Husi se mohlo disputovat na akademické půdě, za dnešních časů by se to mohlo připustit u blogerů. Pokud tu nepůjde říci co si o věci myslím a v následné diskuzi se poučit o názorech druhých. V případě, že budou přesvědčivé, svůj názor pozměním. A k tomu má diskuze sloužit, protože nikdo není vševědoucí, ani admini. Sám si nemyslím, že to jak se daly takřka naráz do pohybu miliony běženců i jak se k nim staví vládci EU a většina médií je bezděčný vývoj. Myslím si, že tím kdosi něco sleduje a dobré to nebude.

5 0
možnosti
Foto

I42v34a94n 41M90a34r61e34k

14. 12. 2015 20:56

Včera jsem Vám dal karmu a napsal jsem zde že máte odvahu, takže dík za ni R^[>-]

6 0
možnosti
Foto

Bylo by možná dobré napsat to adminovo vysvětlení, jinak se v téhle diskuzi potažmo i v článku ztratíme v nejasné mlze :-)

7 0
možnosti
MK
PD

P53e92t24r 98D19o30b74r30ý

14. 12. 2015 20:41

Bude hůř. My dříve narození máme představu kam tyhle nenápadné začátky povedou. Kupředu levá, zpátky ni krok a kdo nejde s námi jde proti nám.

14 0
možnosti
Foto

Nevím, co vedlo admina k jeho zákroku.

Já však po přečtení došel k pocitu, že jste se dostal na pomyslný tobogán, kde každý další názor musí být radikálnější, než předchozí.

Nevím o jakém rozhovoru a s kým jste psal - nedal jste link - ale pochybuji, že říkal to, co jste popsal. Tady nejde o to, že bych chtěl problém zlehčovat, naopak, tvrdím, že imigranstská tsunami bude zásadní problém Evropy a spíš se kloním k tomu, že to je organizovaný přesun. Jenže vy jste to napsal skoro jako poplašnou zprávu s velkou mírou paušalizace - všichni mají v mobilech popravy, všichni jsou kriminálníci a všichni zahubí Evropu. Samozřejmě, že to u mnohých hrozí a samozřejmě při určitém stupni koncentrace by mohlo nastat to, čím "strašíte".

Situace má být hodnocena přiměřeně a nesmí být podceňována. Vy jste to však napsal dost mimo mantinely. Mnohým se mé názory nelíbí, ale zatím mne nikdo nepřesvědčil, abych je měnil.

4 0
možnosti
Foto

Pane Macháčku, nevím proč, ale mám dojem, že pravda je jenom jedna... Nějaké okecávky kolem, sorry, to neberu.

7 4
možnosti
LN

....ano Romane...je to síla....Rv...

...za chvíli tady bude povoleno psáte jeno psech, kočkách , kytkách a špatným trávení....

...pravdu tady nikdo slyšet ani číst nechce....

...to by člověk blil...R^

21 1
možnosti
Foto

Ano vy jste zářný příklad toho, že nechcete číst pravdu, ale pouze to co vyhovuje vašemu názoru.

0 3
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik