Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

autor má recht a "kule"na pravým místě.100%souhlas.R^

0 0
možnosti

Zasloužená karma. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já s Vámi tentokrát souhlasím . Zřejmě myslíte projevy rudých , rudějších a nejrudějších kandidátů na předsedu KSČM.... Žena utekla od TV....

Já jí oponoval , že nepřítele musíš znát....

Když ale čtu TOP reakce na tento blog , chce se mně smát i brečet zároveň....

" ulhaná TV přisluhuje TOPce a mperialistickým amíků ";-D:-/

Škoda , že nepíše již známý TV bijec Havránek..... tomu by se prostor pro KSČM asi líbil.

2 0
možnosti
Foto

,,Chvilku jsem poslouchal komanče...";-D

Já ne. A jistě jsem o nic nepřišel. Je to s nimi jak s tou gramodeskou v čepici politruka;-D

Ale také dań za tzv. samet;-(

4 0
možnosti

R^ KSČM - vepřín, kde soudruzi opomněli vybudovat zařízení pro odvod, skladování a zpracování kejdy.

4 1
možnosti
Foto

Strašidlo obchází Evropou a pan Košťal je z toho poněkud nervozní.

Je to jenom strašidlo.

3 8
možnosti
Foto

Mráz kopřivu nespálí. Ani Václava Kopřivu, jak mi dal minusku.

2 2
možnosti

Pane Zilcher, jste to Vy co kdysi pracoval na dolech v Bílině?

0 1
možnosti

Ono těch žvanicích "Hajzlů" je dnes daleko víc než komoušů. Jinak bych Vám doporučoval používat méně sprostonárodních slov. Jen tím dáváte najevo, že nenávist a vytříbený slovník z Vás dobrého blogera neudělají.

8 3
možnosti
Foto

K71a48r60e12l 84M89á55d96l14e

14. 5. 2016 20:36

Myslím, že je to tak, jak psal pan Merta. Autor je dobrý a slušný bloger, dnes možná ulítlo nějaké promile, ale pro mne je to pořád v limitu před zásahem cenzorů.

4 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS