Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Romane, za toho Jirku díkyR^Vuž jsem to četla, i dnešní o Faltýnkovi, souhlas. R^

1 0
možnosti
TH

Vím, že to asi byl naivní pohled, prognózy hovořily jasně, ale po prohlášení Šmuclera, že tu šance je, jsem věřil, že přežije. Je mi ho líto. Dělal kraviny, ale asi to byl hodný člověk. Napsal jste to sice stručně, ale hezky.

6 0
možnosti
Foto

Dík za příspěvek. Pěkný den. RoK

0 0
možnosti
Foto

Mně bylo Jiřího líto pro to, co v závěru jeho života udělala jeho žena. Možná se pletu, ale vždycky, když se podívám na nějaké její fotce do jejích očí, vidím v nich chladnokrevnou vypočítavost a faleš. To, jak se až po odchodu o Jiřího X -krát měsíčně prsila v bulváru, nalepená i nahá na toho svého nového přifouknutého Narcise, to muselo Jiřího neskutečně bolet. Sám, fyzicky a psychicky na dně, musel se dívat na to, jak žena, kterou miloval, ukazuje svou sexuální inklinaci k tělu dokonale rostlého muže, kterému se Jiří nemohl ve své situaci přiblížit, ani kdyby sebevíce chtěl. Je zajímavé, že podobné fotky ještě v době, kdy žila s Jiřím nedělala, vše až po odchodu od něho. Dokázala mu ten konec dokonale posypat pepřem a solí. To jí já osobně nikdy nezapomenu a jsem zvědavý, kdy se objeví v médiích články o tom, jak je smrtí Jiřího zdrcená... Faleš, neúcta zákeřnost. Howgh!

12 0
možnosti
BK
DP

Hezky jste to napsal.

2 0
možnosti
BK

Krásně jste to napsal. Ze srdce.

5 0
možnosti
Foto

Jo, dík. Nebylo to nic promyšleného, jenom tak nějak jsem cítil, že bych měl... Ale díky.

0 0
možnosti
Foto

I32v97a53n 90M45a54r46e80k

26. 2. 2019 21:14

Svého trápení si užil až až. Budiž mu země lehká. R^

11 0
možnosti
Foto

Upřímná soustrast se nepřeje, ale projevuje.

4 3
možnosti
Foto

A také by se hodilo napsat, komu tu upřímnou soustrast projevujete.

0 4
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik