Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma,ten slizak se z toho dostane a spolu s jeho slizkým šéfem ho pomatenci budou opět nadšeně volit

12 0
možnosti
OU
VG

Je to tak jen prázdné kecy. Podle mně je to větší lotr než Babiš.

1 0
možnosti
OU
Foto

Všeci kradnú. No nemá ten Babiš nakonec pravdu?

14 0
možnosti
JH

Je dost dobrých důvodů proč nemít rád pana Faltýnka. Také bych za něj ruku do ohně nedal,ale...

Možná to nakonec může dopadnout jak předjímá autor s kterým tak děsivě cloumají emoce. Jenže, jak víme, Kapsch nakonec o atraktivní zakázku přišel, dobrá věc se podařila, ať už pan Faltýnek snažil o cokoliv.

Kdyby byl pan Košťál jen trochu rozumný, s těmi dramatickými závěry by si nějaký čas ještě počkal. Ale není vyloučeno, že po té šaškovské čapce s rolničkami prostě touží:-)

3 9
možnosti
Foto

Dobrý večer. Netoužím po čapce a dokonce ani nikomu nepřeji něco zlého.Tady jsem si ale jistý, že nejsem za čarou já, ale někdo jiný. Nejsou to nějaké dedukce, jenom jsem si po zjištění určitých a jasných faktů jist, že nikoho nepomlouvám, že prostě pravda je už natolik venku, že ustát to a ohánět se dalšími výmysly už prostě nejde. To, jak to celé dopadne ohledně trestu, to je věc jiná, ale s tím, že tenhle pán končí, tomu věřím... RoK

8 0
možnosti
Foto

I86v32a43n 62M93a77r72e79k

9. 3. 2019 20:56

Jak je vidět p.Košťále, máte v kauze Foltýnek zcela jasno. Jak bude znít váš rozsudek ?

7 3
možnosti
Foto

Tak o kauze Foltýnek nic nevím. Ale jestli myslíte Faltýnka, tak já nejsem soudce a na problém si zadělal on sám. On ponese jenom a pouze důsledky toho, co a jak dělal. Pěkný večer.

8 0
možnosti
JK

Pocitově jsem přesvědčen, že Faltýnek není dobrý člověk, natož slušný politik (existuje-li vůbec někdo takový...). Ale zatím co vím nebyl obviněn, nepožádali o něj o vazbu. Čili vůbec nevím, jestli se podařilo vyšťourat na něj něco, za co lze člověka tratsně stíhat.

2 0
možnosti
Foto

No, on je politik a poslanec. Takže by stejně nejdřív museli žádat o vydání... RoK

1 0
možnosti
RB

Pane autore to chce klid. Evidentně dotyčného nemáte rád, ale váš blog je zbožné přání. Hromada touhy bez důkazů.... A nějaké ANO či Faltýnek jení moje gusto, a už vůbec jsem je nevolil, ale když už něco píšu, tak bych měl vědět co a aby to bylo pravdivé. To u vás nevidím. Honič karmy to bude asi dobrý, ale to je tak asi vše.

7 6
možnosti
Foto

Dobrý večer. Hromada touhy bez důkazů? A co třeba policejní odposlechy, jež ho zcela jasně usvědčují ze lži? Málo? Tak jo... Jdu honit karmu.:-)

7 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
11 3
možnosti
PS

Ta akce alespoň zavřela Svobodu se Snopkovou. A nejednat se zrovna o Zemana, tak i operace "Olovo" by sejmula viníka, nyní prezidenta.

2 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik