Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).......Dneska jsem to v jakémsi komentáři četl......neměl by se národ spíše divit, jak je to, že policejní odposlechy které by měly být do soudu tajné, jsou zveřejněny v novinách, abys se lůza pořádně nažhavila?

Vidím to v diskusi......soudce lynč začal fungovat. !!!!!!

3 6
možnosti
Foto

Stando Vy jste tak pronikavě inteligentní. A když Babišovi Lidové noviny očerňovaly protivníky a vytahovaly na ně i odposlechy, to jste taky horlivě protestoval?

13 0
možnosti
NM
OU
Foto

To ale bylo něco jiného !!;-D;-D;-D

2 1
možnosti
SN

:-).....Vzácná paní Poborská! Co jsem slyšel já, tam se neřešila politika. Tam byly vzkazy typu...dej za mně miláčku hubičku našemu pejsánkovi a

podobné výlevy.

Když jsem se za tím představil tátu čtyř dětí, který už dávno v pubertálním věku není....tak bych chtěl být Freudem, abych to pochopil. Tu šílenou přitažlivost jeho partnerky.....to okouzlení muselo být veliké. Nějaký studující sexuolog by o tom mohl napsat diplomku! V

1 0
možnosti
Foto

Ty, kdybys neměl už propadlý techničák, Stando, tak bys to dělal také.:-)

1 0
možnosti
SN

:-).....Ty už máš Maruško také po sezóně, tak si nefandi!

3 0
možnosti
OU
DR

Myslím pane Nováku že tohle bude zase nádherná munice pro premiérku Němcovou, Kraďouse,Fialu,Bartoška,Gazdíka a celý tenhle povedený spolek. Zase budou mít o čem žvanit.

1 1
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik