Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mělo to přinést zlepšení (nebo se mýlím?). Jediné zlepšení vidím na reklamách, kde se pro ně v pravém pruhu zvětšil prostor. Ale to asi nebude zlepšení pro blogery.:-)

1 0
možnosti
JH

Pravda, jsem taky zklamaná, denně jsem sledovala články většinou z rubriky politika, teď se musím prohrabávat jakýmsi pelmelem - vlastně nemusím!

1 0
možnosti
Foto

nemusíte, stačí rozbalit "Svět kolem nás" - a ejhle, "Politika" ... kde se vzala, tu se vzala...

1 0
možnosti
Foto

Co mi fakt zlobí, to je administrativa. AŽ čtyři zprávy, tedˇ už dokonce 5(!). otevře se jedna CIZÍ (!)  s dotazem, oč jde, že tam nic nemá!Snad mi neleze kdos do komplu8-o I když u mne by si k ničemu nepomoh;-D

0 0
možnosti
Foto

Se s tím netrapte. Prostě vyčkejte, ono se to časem vyčábří. 

Důležité vzkazy stejně chodí na mail, ostatní holt počká.

0 0
možnosti
Foto

RSS pořád funguje, zobrazuje názvy nových článků, ale zmizelo jméno blogera. To půjde obnovit, až nebudu líná.

Když zadám Vaše jméno do vyhledávače, vyjedou Vaše články i s fotkou. Jste normálně k nalezení.

0 0
možnosti
JK

J40i97ř31í 30K28v38ě69š

22. 2. 2015 21:29

Jen tak mimochodem, tento článek je na hlavní stránce blogů dobrou hodinu a půl a řekl bych, že tam ještě nějakou chvíli vydrží. ;-)

1 0
možnosti
Foto

K nadpisu tohoto článku: podle návštěvnosti a karmy i tohoto článku asi i čte;-)

1 0
možnosti
LN

...můj bod nakvašenosti asi leží výše než váš...ale chápu vás....jen apeluji...zkuste ještě chvíli vydržet...

4 0
možnosti
Foto

Možná kousek názoru i pro autora:

,,Karma, čtenost, pomatenost II. - Jiří Jiroudek (blog.idnes.cz)"

;-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer. Již v perexu jsem zmínil, že se jedná o druhý blog na stejné téma... Měl bych napsat ještě něco ?

1 0
možnosti
Foto

Asi jak kdo. Někdo si prolétne, někdo vyhledá ,,svého" autora. Někdo jde více po diskuzích a tématech. Výběr nepřeberný, provedení také jak podle koho:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 316
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2593x
Žárovku jsem nevynalezl ani nezakázal, ale chtěl bych, aby mezi námi bylo jasno.

Seznam rubrik